Pracownik wsparcia technicznego IT
Opis stanowiska:
• Pomoc w administracji urządzeniami sieciowymi LAN/WAN
• Pomoc przy administracji serwerami, centralą telefoniczną i systemami bezpieczeństwa
• Utrzymanie ciągłości pracy systemów
• Udzielanie bieżącego wsparcia użytkownikom systemów
• Prowadzenie szkoleń
• Zapewnienie sprawnego funkcjonowania infrastruktury informatycznej poprzez:
- planowanie,
- instalowanie oprogramowania i nadzór nad jego poprawnym funkcjonowaniem,
- usuwanie awarii sieci i sprzętu IT,
- monitoring sieci i analizę zagrożeń,
- kontrolę pracy komputerów i urządzeń z nimi powiązanych
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym, telekomunikacyjnym lub pokrewnym,
• Min. 3 letnie doświadczenie w zakresie administracji systemem operacyjnym Linux, Windows oraz urządzeniami sieciowymi (przewodowymi i bezprzewodowymi) wraz z siecią LAN
• Umiejętność serwisowania komputerów i sprzętu biurowego
• Kompetencje poświadczone certyfikatami (szkolenia, egzaminy)
• Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym
• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
• Samodzielność, inicjatywa i wysokie zaangażowanie
• Zdolność podejmowania decyzji w ramach przyznanych kompetencji
• Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
Dodatkowym atutem będzie:
• Znajomość z zakresu administracji i utrzymania:
- central telefonicznych
- systemów bezpieczeństwa (CCTV, ACC i I&HAS)
- radiowych systemów bezprzewodowych
Ponadto wymagamy:
• Oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych
• Oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
• Oświadczenia o niekaralności
Oferujemy:
• Bardzo dobre warunki pracy w dużej, dynamicznie rozwijającej się i stabilnej firmie
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe
• Miłą atmosferę pracy w profesjonalnym zespole i dobre warunki zatrudnienia
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesyłanie aplikacji (CV wraz z listem motywacyjnym) do dnia 22.11.2012 r. na adres:
e-mail: sekretariat@airport.gdynia.pl
z dopiskiem „Pracownik wsparcia technicznego IT"
lub złożenie w siedzibie Spółki:
Port Lotniczy Gdynia-Kosakowo Sp. z o.o.
Al. Marszałka Piłsudskiego 18
81-378 Gdynia
Informujemy, że dostarczonych dokumentów nie zwracamy. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli:
„Niniejszym oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Port Lotniczy Gdynia-Kosakowo Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 tekst jednolity z póź. zm.).