Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Więcej informacji o plikach cookies znajduje się w polityce prywatności.
Uwaga !!! Stronę można również powiększać za pomocą klawisza CTRL + kółko myszki
wyszukaj
Gdynia - Biuletyn Informacji Publicznej
poniedziałek, 20 lutego 2017
Urząd Miasta Gdyni
Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
81-382 Gdynia
tel. centrala (58) 66 88 000
fax (58) 62 09 798

Samorząd
więcej
Urząd Miasta
więcej
Budżet i majątek gminy
więcej
Prawo lokalne
więcej
Nieruchomości
więcej
Zamówienia Publiczne
więcej
Zadania publiczne
więcej
Inne
więcej
BIP
więcej
Ostatnio dodane
więcej
powrót do poprzedniej strony powrót

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw



Sprawy przyjmuje się i załatwia zgodnie z zasadami ogólnymi ustalonymi w przepisach Kodeksu Postępowania Administracyjnego.

Interesantów przyjmuje się od poniedziałku do piątku w siedzibie ZKM w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10, w godz. 8-16, sekretariat pok. nr 8, tel. +48 58 623 33 12, fax +48 58 623 30 22.
Odwołania od nałożonych opłat dodatkowych oraz reklamacje związane z opłatami dodatkowymi przyjmowane są w siedzibie ZKM, pok. nr 1:
  • w poniedziałki w godz. 13-16;
  • we wtorki, czwartki i piątki w godz. 10-13;
  • w środy w godz. 14-17. 
Biuro Obsługi Klienta Nr 1 - Gdynia, ul. Kilińskiego 16 (wejście od ul. Władysława IV)
Zapraszamy:
  • od poniedziałku do piątku w godz. 10.30-18.00;
  • w soboty w godz. 10.30-14.30;
  • w niedziele i święta - nieczynne. 
Biuro Obsługi Klienta Nr 2 - Gdynia, ul. Wójta Radtkego 25
Zapraszamy:
  • od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-16.30;
  • w soboty w godz. 9.00-14.00 (w pierwszą i ostatnią sobotę miesiąca);
  • w niedziele i święta - nieczynne.
W siedzibie biur możecie Państwo:
  • nabyć bilety jednoprzejazdowe, czasowe, okresowe i metropolitalne MZKZG;
  • uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji, zmianach w rozkładach jazdy i najdogodniejszych połączeniach;
  • otrzymać rozkłady jazdy wybranej linii z dowolnego przystanku;
  • uregulować opłatę dodatkową za jazdę bez ważnego biletu przed upływem 30 dni od jej nałożenia przez kontrolera biletów;
  • zgłosić uwagi, skargi, zażalenia, opinie i postulaty w sprawie jakości naszych usług.
Informacje o komunikacji miejskiej także pod numerami Infolinii (czynnymi całą dobę):
  • 801 174 194 (połączenie jednoimpulsowe); 
  • 695 174 194 - dla użytkowników telefonów komórkowych (koszt połączenia wg taryfy osoby dzwoniącej).


Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Gdyni
Podmiot odpowiedzialny: Zarząd Komunikacji Miejskiej
Odpowiedzialny za treść: Olgierd Wyszomirski
Wprowadził informację: Janusz Wensierski
Ostatnio zmodyfikował: Janusz Wensierski
Data wytworzenia informacji: 08 marca 2010
Data udostępnienia informacji: 31 marca 2010
Ostatnia aktualizacja: 10 października 2012
do góry
© Urząd Miasta Gdyni, 81-382 Gdynia, Aleja Marszałka Piłsudskiego 52/54
telefon (58) 66 88 000, fax (58) 62 09 798, e-mail: umgdynia@gdynia.pl