Informacja z otwarcia ofert na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i maszyn biurowych
Informacja z otwarcia ofert
W dniu 17.12.2016 o godzinie 10:30 odbyło się posiedzenie komisji przetargowej powołanej w związku z prowadzonym przez Gminę Miasta Gdyni-Urząd Miasta Gdyni postępowaniem w trybie zapytania o cenę nr 5/17 o udzielenie zamówienia na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i maszyn biurowych oraz papieru termicznego i kreślarskiego.
Na realizację przedmiotu zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę 702400,00zł brutto
w miesięcznych terminach płatności 14 dni od daty otrzymania faktury za zrealizowane zamówienie.
Termin wykonania zamówienia od podpisania umowy do 27.12.2017r
W terminie wskazanym w SIWZ oferty złożyły następujące firmy z ceną wykonania zamówienia:
1.Pretor Sp. z o.o. ul. Rakoczego 31 80-169 Gdańsk - 682470,26zł
2.P.H.U. Samfix-Papier Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova Sp. j. ul. Miałki Szlak 52 80-717 Gdańsk - 676593,55zł
3.P.H. KAS Jacek Kasperski Sp. j. ul. Janka Wiśniewskiego 20/B-1 81-969 Gdynia - 664898,79zł
4.WAKAT Anna Krasińska ul. Gołuńska 32 80-178 Gdańsk - 685424,59zł
5.ADOS Wiesław Mićko ul. Pilotów 3 80-460 Gdańsk - 654022,45zł
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Gdyni |
Odpowiedzialny za treść: | Iwona Pianka |
Wprowadził informację: | Andrzej Ciupalski |
Ostatnio zmodyfikował: | Andrzej Ciupalski |
Data wytworzenia informacji: | 17.02.2017 |
Data udostępnienia informacji: | 17.02.2017 |
Ostatnia aktualizacja: | 17.02.2017 |
Data aktualizacji | Czynność | Osoba |
---|---|---|
17.02.2017 14:54 | Dodanie informacji | Andrzej Ciupalski |