Metryka zadań inwestycyjno-remontowych
Zadanie: Budowa ul. Kombatantów

lokalizacja przedsięwzięcia:Droga gminna - ulica Kombatantów.uwagi
opis przedsięwzięcia:Budowa ulicy Kombatantów wraz z przebudową skrzyżowania z Al. Zwycięstwa, budową kanalizacji deszczowej, oświetlenia i przebudową kolidującej z inwestycją infrastruktury podziemnej i nadziemnej. Parametry wnioskowanej części ulicy:długość ok. 210 m.;szerokość pasa drogowego: ok. 4,5 - 8,5 m; 
opis stanów terenowo- prawnych:Inwestycja zlokalizowana będzie na terenach będących własnością Gminy oraz własnością osób prywatnych.Inwestycja wymaga wydzielenia geodezyjnego i wykupu gruntów prywatnych.
Szacunkowa wycena poszczególnych elementów przedsięwzięcia:
1.       koszt dokumentacji projektowej:70.000 - 90.000  zł brutto.Koszty mogą ulec zmianie po uzyskani warunków technicznych od Zarządu Dróg i Zieleni oraz określeniu zakresu inwestycji.
2.       koszt zakupów materiałów:- 
3.       koszty robót budowlanych:Szacunkowy koszt:945.000 - 1.365.000 zł brutto, t.j. 4.500 - 6500 zł. brutto za 1 mb drogi.Koszty robót mogą ulec zmianie po przeprowadzeniu przetargu na roboty budowlane.
4.       koszty wykupu gruntów:250 - 300 zł /m2  Przewidywana powierzchnia gruntów do wykupu - ok. 350 m2Powierzchnia wymaganego wykupu gruntów może ulec zmianie po uzyskaniu warunków technicznych od Zarządu Dróg i Zieleni określających niezbędną szerokość pasa drogowego.
Proponowany termin realizacji:
5.       termin realizacji dokumentacji projektowej:ok. 14 - 15 miesięcy W tym uzyskanie decyzji opisanej w pkt.11 tabeli.
6.       termin realizacji inwestycji budowlanej:9 - 10 miesięcy Wraz z przekazaniem do użytkowania.
Proponowany harmonogram realizacjiz rozbiciem na etapy w miesiącach:
7.       Uzyskanie warunków technicznych od Zarządu Dróg i Zieleni oraz od gestorów sieci objętych inwestycją.1 - 2 miesiące od daty złożenia
wniosku.
 
8.        Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego.2 miesiące od otrzymania
warunków technicznych.
 
9.       Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień, w tym: - uzgodnień z Zarządem Dróg
i Zieleni oraz gestorami sieci znajdujących się na terenie objętym inwestycją,- uzgodnienie w Zespole Uzgodnień Dokumentacji Projektowej. 
ok. 7 miesięcy od zakończenia
procedury przetargowej
(podpisanie umowy z wybranym
biurem projektów). 
  
10.   Uzyskanie prawomocnej
decyzji o zezwoleniu na
realizację inwestycji drogowej, na podstawie przepisów
ustawy z dnia 10  kwietnia
2003 r. o szczególnych
zasadach przygotowania
i realizacji inwestycji
w zakresie dróg publicznych
(Dz. U. z 2008 r. Nr  193, poz. 1194).
4 miesiące od daty złożenia
wniosku, w tym:- 3 miesiące - zgodnie z art. 11a
ust 3 (Dz. U. z 2008 r. Nr 193,
poz. 1194), - 1 miesiąc - termin uprawomocnienia decyzji.
 
11.   Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego na wykonanie robót budowlanych.  ok. 2 miesiące  
12.   Wykonanie robót budowlanych. 5 - 6 miesięcy od daty przekazania
placu budowy
*
13.   Czynności odbiorowe inwestycji oraz przekazanie do użytkowania.   ok. 2 miesiące od daty zakończenia robót budowlanych 
klasyfikacja budżetowa:Dział 600, Rozdział  60016, § 6050 
 *     Przekazanie placu budowy poprzedzone jest procedurą przygotowania i przeprowadzenia postępowania przetargowego na wykonanie robót budowlanych i następuje po podpisaniu umowy z wykonawcą.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Gdyni
Odpowiedzialny za treść: Tomasz Kamiński
Wprowadził informację: Ewa Mącik
Ostatnio zmodyfikował: Ewa Mącik
Data wytworzenia informacji: 14.12.2011
Data udostępnienia informacji: 14.12.2011
Ostatnia aktualizacja: 15.03.2013
Data aktualizacji Czynność Osoba
15.03.2013 10:58 Korekta Ewa Mącik
14.12.2011 12:06 Korekta Ewa Mącik
14.12.2011 12:04 Dodanie informacji Ewa Mącik