Metryka zadań inwestycyjno - remontowych. Zadanie: Budowa nawierzchni ulic: Szczeblewskiego, Suchanka i Mokwy


 
lokalizacja przedsięwzięcia:
Ulice: Szczeblewskiego, Suchanka, Mokwy.
uwagi
opis przedsięwzięcia:
Budowa nawierzchni ulic: Szczeblewskiego, Suchanka, Mokwy wraz z niezbędną przebudową chodników i wjazdów na posesje, organizacją ruchu na czas robót.
 
Parametry wnioskowanych ulic:
- długość łączna: ok. 500 m
- szerokość pasa drogowego: ok. 7 m,
- szerokość jezdni: ok. 3- 3,5 m.
opis stanów terenowo - prawnych:
Inwestycja zlokalizowana będzie w całości na terenach będących własnością Gminy Miasta Gdynia.
 
Szacunkowa wycena poszczególnych elementów przedsięwzięcia:
1.       
koszt dokumentacji projektowej:
 
 
ok. 125.000 zł brutto,
 
t.j. ok. 10% kosztów robót budowlanych
Kwota nie zawiera kosztów związanych z ewentualną przebudową kolidującej z inwestycją infrastruktury istniejącego uzbrojenia technicznego drogi.
 
Koszty mogą ulec zmianie po uzyskaniu warunków technicznych od Zarządu Dróg i Zieleni oraz określeniu zakresu inwestycji.
2.       
koszt zakupu materiałów:
-
 
3.       
koszty robót budowlanych:
Szacunkowy koszt:
1.250.000- 1.750.000 zł brutto,
t.j. 2.500 - 3.500 zł brutto za 1 mb drogi.
Koszty robót mogą ulec zmianie po przeprowadzeniu przetargu na roboty budowlane.
4.       
Kosz nadzorów autorskiego i inwestorskiego:
7.000 - 10.000 zł brutto
5.       
 
Uwaga:
Koszty robót przyjęto na podstawie kosztorysu inwestorskiego sporządzonego dla przebudowy ulicy Kopernika na odcinku od nr 141 do ul. Cylkowskiego, wg którego koszt budowy nawierzchni dla odcinka drogi dł. 130 m wraz z organizacją ruchu wynosi 361.208 zł brutto.
6.       
koszty wykupu gruntów:
-
 
7.       
Inne:
-
 
Proponowany termin realizacji:
8.       
termin realizacji dokumentacji projektowej:
ok. 11 miesięcy
W tym uzyskanie decyzji opisanej w pkt 11 tabeli.
9.       
termin realizacji inwestycji budowlanej:
5 - 8 miesięcy
Wraz z przekazaniem do użytkowania.
Proponowany harmonogram realizacji z rozbiciem na etapy w miesiącach:
10.   
Uzyskanie warunków technicznych od Zarządu Dróg i Zieleni oraz od gestorów sieci objętych inwestycją.
ok. 1 miesiąca od daty złożenia wniosku
 
11.   
 
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania na wybór wykonawcy dokumentacji projektowo- kosztorysowej.
ok. 2 miesiące od przekazania przez Radę Dzielnicy (Centrum Aktywności Obywatelskie) zarządzenia o uruchomieniu środków na inwestycję.
 
12.   
Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień, w tym:
- uzgodnień z Zarządem Dróg i Zieleni oraz z gestorami sieci znajdujących się na terenie objętym inwestycją,
- uzgodnienie w Zespole Uzgodnień Dokumentacji Projektowej.
 
 
ok. 6 miesięcy od zakończenia procedury przetargowej (podpisanie umowy z wybranym biurem projektów)
 
 
 
13.   
 
Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę.
 
 
ok. 3 miesiące od daty złożenia wniosku 
 
14.   
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego na wykonanie robót budowlanych.
ok. 2 miesiące
 
15.   
Wykonanie robót budowlanych.
4 - 5 miesięcy od daty przekazania placu budowy
 
16.   
Czynności odbiorowe inwestycji oraz przekazanie do użytkowania.  
ok. 2 miesiące od daty zakończenia robót budowlanych
 
klasyfikacja budżetowa:
Dział 600, Rozdział 60016,
§ 6050 - dokumentacja przyszłościowa i koszty przygotowania inwestycji Rad Dzielnic.
 
inne istotne informacje:
-
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Gdyni
Odpowiedzialny za treść: Tomasz Kamiński
Wprowadził informację: Ewa Mącik
Ostatnio zmodyfikował: Ewa Mącik
Data wytworzenia informacji: 06.02.2014
Data udostępnienia informacji: 13.02.2014
Ostatnia aktualizacja: 13.02.2014
Data aktualizacji Czynność Osoba
13.02.2014 12:28 Aktualizacja treści Ewa Mącik
13.02.2014 12:14 Aktualizacja treści Ewa Mącik
13.02.2014 12:10 Dodanie informacji Ewa Mącik