Metryka zadań inwestycyjno-remontowych Zadanie: Budowa miejsc postojowych wzdłuż ul. Biskupa Dominika

lokalizacja przedsięwzięcia:Ulica Bp. Dominika  uwagi
opis przedsięwzięcia:Budowa miejsc postojowych wzdłuż ulicy wraz z odwodnieniem i przebudową kolidującej infrastruktury.Długość ulicy: ok. 500 m.
Ilość miejsc postojowych: ok. 80 sztuk.
opis stanów terenowo- prawnych:Inwestycja zlokalizowana będzie na terenach będących własnością Gminy.  Realizacja przedsięwzięcia wymaga wydzielenia nowego pasa drogowego -wraz z nowymi miejscami postojowymi.  
Szacunkowa wycena poszczególnych elementów przedsięwzięcia: 
1.       koszt dokumentacji projektowej:80.000 - 100.000 zł bruttoWraz z kosztami wydzieleń geodezyjnych.
2.       koszt zakupów materiałów:- 
3.       koszty robót budowlanych:1.200.000 - 2.080.000 zł brutto,
t.j.: 15.000 - 26.000 zł brutto za 1 miejsce postojowe
Koszty realizacji mogą ulec zmianie po rozstrzygnięciu procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych.
4.       koszty wykupu gruntów:- 
Proponowany termin realizacji:
5.       termin realizacji dokumentacji projektowej:ok. 14 - 16 miesięcy W tym uzyskanie decyzji opisanej w pkt 11 tabeli.
6.       termin realizacji inwestycji budowlanej:9 - 11 miesięcy od daty przekazania placu budowyWraz z przekazaniem do użytkowania.
Proponowany harmonogram realizacjiz rozbiciem na etapy w miesiącach:
7.       Uzyskanie warunków technicznych od Zarządu Dróg i Zieleni oraz od gestorów sieci objętych inwestycją.1 - 2 miesiące od daty złożenia wniosku 
8.        Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. 2 - 3 miesiące od otrzymania warunków technicznych 
9.       Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z projektem podziałów geodezyjnych oraz uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień, w tym:
- Decyzji o warunkach lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- uzgodnień z Zarządem Dróg i Zieleni,
- uzgodnień z gestorami sieci znajdujących się na terenie objętym inwestycją w zakresie ich przebudowy,
- uzgodnienie w Zespole Uzgodnień Dokumentacji Projektowej. 
ok. 8  miesięcy od zakończenia procedury przetargowej (podpisanie umowy z wybranym biurem projektów)  Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznymi, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie odległość miejsc postojowych od okien pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi w budynku mieszkalnym, nie może być mniejsza niż 7 m - w przypadku do 4 stanowisk włącznie, 10 m - w przypadku 5 do 60 stanowisk włącznie, (Dz. U. z 2002 r. Nr 75. poz. 690).
10.   Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę.  3 miesiące od daty złożenia wniosku, w tym:
1 miesiąc - termin uprawomocnienia decyzji.
 
11.   Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego na wykonanie robót budowlanych prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.ok. 2 miesiące  
12.   Wykonanie robót budowlanych. 8 - 9 miesięcy od daty przekazania placu budowy*
13.   Czynności odbiorowe inwestycji oraz przekazanie do użytkowania.   1 - 2 miesiące od daty zakończenia robót budowlanych 
klasyfikacja budżetowa:Dział 600, Rozdział 60016, § 6050 
 *     Przekazanie placu budowy poprzedzone jest procedurą przygotowania i przeprowadzenia postępowania przetargowego na wykonanie robót budowlanych i następuje po podpisaniu umowy z wykonawcą.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Gdyni
Odpowiedzialny za treść: Tomasz Kamiński
Wprowadził informację: Ewa Mącik
Ostatnio zmodyfikował: Ewa Mącik
Data wytworzenia informacji: 15.12.2011
Data udostępnienia informacji: 15.12.2011
Ostatnia aktualizacja: 19.03.2013
Data aktualizacji Czynność Osoba
19.03.2013 13:46 Korekta Ewa Mącik
15.12.2011 09:01 Korekta Ewa Mącik
15.12.2011 08:51 Dodanie informacji Ewa Mącik