Metryka zadania remontowego - budowa ul. Lidzkiej


 
lokalizacja przedsięwzięcia:
 
ul. Lidzka
 
uwagi
opis przedsięwzięcia:
Budowa ulicy Lidzkiej wraz z budową kanalizacji deszczowej  oraz przebudową kolidującej z inwestycją infrastruktury technicznej oraz związana z tym przebudowa kanalizacji deszczowej w ulicy Wielkopolskiej.
 
Uwaga:
Zakres przebudowy kanalizacji deszczowej w ul. Wielkopolskiej może być określony po uzyskaniu szczegółowych warunków technicznych od Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni.
Długość wnioskowanej ulicy: ok. 600 m.;
Szerokość istniejącego pasa drogowego: ok. 7 m
 
Szczegółowy zakres inwestycji określony zostanie po uzyskaniu warunków technicznych od Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni.
 
 
 
opis stanów terenowo- prawnych:
Inwestycja zlokalizowana będzie na terenach będących własnością Gminy Miasta Gdynia.
 
Szacunkowa wycena poszczególnych elementów przedsięwzięcia:
1.       
koszt dokumentacji projektowej (kwota nie zawiera kosztów dokumentacji przebudowy kanalizacji deszczowej w ul. Wielkopolskiej):
wartość szacunkowa:
120.000 - 140.000 zł brutto
 
Koszty mogą ulec zmianie po uzyskani warunków technicznych od Zarządu Dróg i Zieleni oraz określeniu zakresu inwestycji.
2.       
koszty robót budowlanych:
(kwota nie zawiera kosztów dokumentacji przebudowy kanalizacji deszczowej w ul. Wielkopolskiej):
szacunkowy koszt:
 
5.200.000 zł brutto za 1 km drogi  
tj. 3.120.000 zł brutto
Uwaga:
Koszty realizacji mogą ulec zmianie po rozstrzygnięciu procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych.
3.      
Koszty pełnienia nadzoru inwestorskiego i autorskiego
ok. 50.000 - 95.000 zł brutto
 
4.       
Koszty wykupu gruntów:
-
 
 
RAZEM:
 
od: 120.000 +3.120.000 +50.000 = 3.290.000 zł brutto
do: 140.000 +3.120.000 +95.000 = 3.355.000 zł brutto
Proponowany termin realizacji z rozbiciem na etapy
5.       
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania na wybór wykonawcy dokumentacji projektowo- kosztorysowej.
ok. 2 miesiące od przekazania przez Radę Dzielnicy (Centrum Aktywności Obywatelskie) zarządzenia o uruchomieniu środków na inwestycję
po uzyskaniu warunków technicznych od Zarządu Dróg        i Zieleni (wydanie warunków ok. 30 dni)
6.       
Wykonanie dokumentacji wielobranżowej koncepcji, a następnie  dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień, w tym:
• lokalizacji inwestycji celu publicznego
• niezbędnych warunków technicznych,
• uzgodnień z gestorami sieci znajdujących się na terenie objętym inwestycją,
• uzgodnienie w Zespole Uzgodnień Dokumentacji Projektowej.
 
ok. 6 - 7 miesięcy od zakończenia procedury przetargowej (podpisanie umowy z wybranym biurem projektów)
 
w tym:
uzyskanie decyzji, uzgodnień    i postanowień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
 
7.       
Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę.  
3 miesiące od daty złożenia wniosku
w tym 1 miesiąc - termin uprawomocnienia decyzji.
8.       
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego na wykonanie robót budowlanych.
ok. 1 - 3 miesiące
 
9.       
Wykonanie robót budowlanych.
ok. 5 - 6 miesięcy od przekazania placu budowy
 
10.       
Czynności odbiorowe inwestycji oraz przekazanie do użytkowania.   
ok. 2 - 3 miesiące od daty zakończenia robót budowlanych
 
klasyfikacja budżetowa:
-
 
inne istotne informacje:
-
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Gdyni
Odpowiedzialny za treść: Tomasz Kamiński
Wprowadził informację: Ewa Mącik
Ostatnio zmodyfikował: Ewa Mącik
Data wytworzenia informacji: 22.02.2016
Data udostępnienia informacji: 26.02.2016
Ostatnia aktualizacja: 26.02.2016
Data aktualizacji Czynność Osoba
26.02.2016 14:53 Korekta Ewa Mącik
26.02.2016 14:38 Dodanie informacji Ewa Mącik