Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Więcej informacji o plikach cookies znajduje się w polityce prywatności.
Uwaga !!! Stronę można również powiększać za pomocą klawisza CTRL + kółko myszki
czwartek, 30 czerwca 2016 Emilii, Lucyny
pogoda Pogoda w Gdyni
język polski język angielski język niemiecki język szwedzki język duński język francuski język rosyjski język esperanto


powrót do poprzedniej strony powrót

Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów



Miejski Rzecznik Konsumentów Magdalena Rosinke
ul. 10 Lutego 24
Gdynia 81-364
pokój: nr 322



biuro czynne: środy 11:00 - 17:00, czwartki i piątki 10:00 - 13:00


telefon w godzinach pracy biura: 58 66 88 200
e-mail: biurorzecznikakonsumentow@gdynia.pl

Zgodnie z zapisem art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów do zadań rzecznika konsumentów w szczególności należy:
  1. zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej z zakresie ochrony interesów konsumentów;
  2. składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
  3. występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
  4. współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi;
  5. wykonywanie innych zadań określonych w ustawie lub przepisach odrębnych.

Konsumenci będący mieszkańcami Gdyni mogą zgłaszać do Miejskiego Rzecznika Konsumentów pisemne wnioski o pomoc prawną.

Do pobrania:

- wniosek o pomoc prawną,

- pełnomocnictwo w sprawach bankowych.

Miejski Rzecznik Konsumentów Miasta Gdyni rozpatruje wnioski bez zbędnej zwłoki w kolejności wpływu.

Okres oczekiwania na odpowiedź, bądź podjęcie przez rzecznika działań, zależy także od charakteru (w tym stopnia skomplikowania) sprawy.



Wprowadził informację: Dorota Nelke
Ostatnio zmodyfikował: Magdalena Rosinke
Ostatnia aktualizacja: 17 lutego 2016
Odpowiedzialny: Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów, tel: 58 66 88 200, email: biurorzecznikakonsumentow@gdynia.pl

© Urząd Miasta w Gdyni, 81-382 Gdynia, Aleja Marszałka Piłsudskiego 52/54
telefon (58) 66 88 000, fax (58) 62 09 798, e-mail: umgdynia@gdynia.pl

Created by Net P.C. | Layout by IQ PL | Zdjęcia lotnicze by AEROMEDIA | Hosting by ARTNET