Największe gwiazdy internetu dzieliły się swoim doświadczeniem, firmy zachęcały do współpracy, a blogerzy publikowali w sieci setki zdjęć. W weekend 23-24 lipca 2016 r. Gdynia zamieniła się w stolicę polskiej blogosfery. W ramach festiwalu See Bloggers w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym spotkało się 800 blogerów, vlogerów i osób, które tworzą w internecie. Wysłuchali oni wystąpień ponad 50 prelegentów - specjalistów z dziedzin marketingu, mediów i komunikacji. See Bloggers to największy festiwal twórców internetowych w Polsce. Odbył się w Gdyni już po raz czwarty. Impreza gromadzi blogerów, vlogerów, twórców YouTube'a, influencerów i osób, które internet traktują z jednej strony jako miejsce wyrażania siebie, ale również sposób na życie i zarabianie. Jak robić to jeszcze lepiej podpowiadali im eksperci z zakresu marketingu, SEO, budowania własnej marki czy prawa.Podczas tegorocznej edycji skupiliśmy jeszcze większą uwagę na twórcach internetowych działających nie tylko w strefie blogowej - mówi Jakub Zając, współorganizator See Bloggers. Media społecznościowe rozwijają się w niezwykłym tempie, dlatego na festiwalu pojawią się również wpływowi użytkownicy Snapchata, Instagrama czy YouTube.Rozwój nowych mediów miał też swoje odbicie w 9. festiwalowych strefach tematycznych, którymi opiekowali się znani twórcy internetowi. Parenting, strefa kulinarna, video i design to tylko kilka z nich. Wiedzą z uczestnikami dzieliły się znakomite osobistości ze świata mediów, m.in. Bartosz Węglarczyk - dyrektor programowy Onet, polityk, samorządowiec i aktywista Robert Biedroń, blogerki Eliza Wydrych-Strzelecka (Fashionelka) i Joanna Pachla (wyrwanezkontekstu.pl), a także np. znakomici kucharze, a wśród nich Tomasz Jakubiak.Organizatorzy zaplanowali dwa intensywne dni wypełnione spotkaniami, prelekcjami i integracją. See Bloggers to festiwal, który łączy, uczy jak postępować i zachowywać się w sieci, ale także jak w intermecie zarabiać. Aktywny networking, w jaki mogą się włączyć jego uczestnicy jest nieoceniony, a zebrane kontakty mogą zaowocować nawiązaniem nowych znajomości biznesowych - dodaje Jakub Zając.fot. Dorota Nelke Opublikowano: 24.07.2016 00:00 Autor: Michał Kowalski (2011)