1227 (1027) 2016-02-26 - 2016-03-03

Wspólna promocja Gdyni

W czwartek 18 lutego 2016 r. została powołana Gdyńska Rada Turystyczna, która funkcjonować będzie jako platforma współpracy zarówno promocyjnej jak i marketingowej pomiędzy Gdynią i firmami działającymi w branży turystycznej na terenie miasta. List intencyjny w tej sprawie podpisali prezydent Gdyni Wojciech Szczurek i 24 sygnatariuszy.
Dzisiaj inicjujemy aktywność w ramach nowego obszaru, nowej płaszczyzny współdziałania, jakim jest Gdyńska Rada Turystyczna. Poprzez współpracę, czerpiąc również z Państwa wiedzy i doświadczenia, chcemy rozwijać nowe pomysły i budować nową politykę miasta. Mam nadzieję, że Rada będzie miejscem ciekawych rozmów i dyskusji o ważnych sprawach związanych z Gdynią oraz że wspólnie zadbamy, z korzyścią dla nas wszystkich, o gości, którzy nas odwiedzają. - powiedział Wojciech Szczurek, Prezydent Miasta Gdyni.
Cele, które stoją przed Radą, to przede wszystkim turystyczna promocja Gdyni, wsparcie lokalnego rozwoju gospodarczego, integracja firm związanych z rozwojem turystyki w mieście czy tworzenie warunków do poszerzania oferty turystycznej. Działania te partnerzy realizować będą poprzez ścisłą współpracę, prowadzenie wspólnych akcji promocyjnych oraz działalność wydawniczą i wystawienniczą.
Powołana Rada ma być platformą wykonywania wspólnych działań we wspólnie ujętym celu. Po pierwsze, będziemy się wymieniać naszymi doświadczeniami, które z racji zajmowania się bardzo różnymi obszarami życia miasta i życia gospodarczego są bardzo różne. W ten sposób uzyskamy wiedzę o tym co jest nam potrzebne. Pozwoli to nam zaplanować kolejne sezony i jeszcze bardziej zwiększyć atrakcyjność Gdyni, także poza sezonem. Ponadto wspólne działania marketingowo-promocyjne skierowane będą nie tylko na promocję wizerunkową Gdyni, ale także na marketing sprzedażowy, będący istotnym elementem życia gospodarczego miasta. - tłumaczy Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni.
Wśród członków - partnerów Rady znalazła się m.in.: Akademia Morska w Gdyni, Centrum Nauki Experyment, Gdyńskie Centrum Sportu, Morski Instytut Rybacki, Muzeum Marynarki Wojennej, Muzeum Miasta Gdyni, Centrum Handlowe Klif, Centrum Riviera, Hotel Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront i inni. Skład rady ma charakter otwarty i może zostać rozszerzony o kolejnych członków, którzy mają pomysły, jak skutecznie promować walory turystyczne Gdyni.

ikona