„Wyjątkowe", „zaskakujące", „niespotykane" - tak można opisać projekty zgłoszone do XIV edycji konkursu „Gdyński Biznesplan 2016". Wśród nich znalazły się prawdziwe perełki, jak pomysł na otwarcie cukierni z ciastkami i tortami wytwarzanymi w technologii 3D czy innowacyjne ubranka dla dzieci chorych na atopowe zapalenie skóry. W tegorocznej edycji Gdyńskiego Biznesplanu można było składać projekty w trzech kategoriach:- innowacyjne rozwiązania i technologie - dedykowana innowacyjnym projektom, które będą mogły rozwijać się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym Gdynia, w oparciu o posiadaną przez PPNT infrastrukturę,- przedsiębiorczy student - wspierająca kształtowanie postaw aktywnych i przedsiębiorczych, dedykowana czynnym studentom i wspierająca ich projekty biznesowe rokujące powodzenie na rynku,- open - dedykowana wszystkim pozostałym osobom zainteresowanym prowadzeniem własnego biznesu bądź rozszerzeniem już istniejącej firmy.Zmieniona formuła konkursu przyciągnęła większe zainteresowanie. Wpłynęło 506 zgłoszeń, czyli o ponad 30 więcej niż w ubiegłym roku. Pokazuje to, że pomimo, że w zeszłym roku frekwencja trochę spadła, to w tej chwili zwyżkuje. Mamy 469 pomysłów biznesowych, natomiast co z tego wyjdzie, okaże się niebawem. W tej chwili trwa drugi etap naszego konkursu. Są to szkolenia i pisanie biznesplanów. Do 31 marca jest czas na ich złożenie i wówczas dokonamy ich oceny, podsumujemy konkurs oraz zobaczymy ile osób doprowadziło swoje pomysły do końca. - tłumaczy Anna Berg z Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości.Więcej na: http://www.gdyniaprzedsiebiorcza.pl/gdynia-przedsiebiorcza/gdynski-biznesplan/ Opublikowano: 25.02.2016 00:00 Autor: _Agnieszka Wołowicz-Bińkowska (a.wolowicz@gdynia.pl)