Stowarzyszenie Traffic Design wysłało witacz z SKM Redłowo na kurs językowy. A tak naprawdę od ponad miesiąca zachęcało swoich fanów do wymyślania nowych tekstów, które pojawią się na wyświetlaczu i będą umilały czas podróżnym, czekającym na kolejkę.– Internauci wzięli sobie sprawę do serca i wykazali się sporą kreatywnością. Braliśmy pod uwagę polski rap, kabaret Starszych Panów, napisy z murów, cytaty, zapiski z internetu i własną inwencję – mówi Monika Domańska ze Stowarzyszenia Traffic Design.Wśród trzystu nowych napisów, które w najbliższych dniach pojawią się na witaczu, znalazły się między innymi: „Nigdy nie śpię”, „Mam więcej energii niż Popeye”, „W Twoich oczach widzę kosmos”, „Jestem lirycznym humorystą”, „Zacznij już wracać do mnie”, „Bardzo przyjemnie czekać na Ciebie”, „Odetchnij”, „Dźwigam na barkach cały ten peron”, „Chcesz ze mną selfie?” i „Nie mierzę sukcesu w lajkach”.Witacze z Redłowa to nie jedyne projekty Stowarzyszenia Traffic Design. W ramach Festiwalu Traffic Design, w mieście pojawiły się nowe murale i szyldy, a także neony. Stowarzyszenie jest autorem wielu metamorfoz, które nadały gdyńskim budynkom nowe życie. W ostatnim czasie w wyniku współpracy z Centrum Designu Gdynia odpalono pierwszy od ponad 20 lat neon sekwencyjny, który rozświetlił Redłowo – gdyńską rybkę, która ma przywoływać sąsiedzkie więzi.fot. Traffic Design Opublikowano: 23.02.2017 00:00 Autor: Karolina Szypelt (k.szypelt@gdynia.pl)