1448 (1148) 2021-04-02 - 2021-04-08

Wirtualna scena dla restauratorów

Różowa plansza z napisami promująca konferencję MADE FOR Restaurant

Tegoroczna edycja konferencji ze względu na sytuację całej branży przenosi się do sieci i przybiera hasło „FIGHTERS”, mat. prasowe

Nadchodzi porcja wiedzy od 20 najlepszych restauratorów, którzy wskażą m.in. jak przetrwać najtrudniejszy okres dla branży gastronomicznej. Konferencja „MADE FOR Restaurant 2021” tym razem, ze względu na pandemiczne obostrzenia, przeniesie się do sieci i zaoferuje przemówienia liderów gastronomii prosto z wirtualnej sceny.


Okoliczności sprawiły, że ci, którzy wcześniej tytułowali się restauratorami, dziś bez obaw używają określenia fighterzy. To miano idealnie pasuje do nowych liderów branży gastronomicznej, którzy będą prelegentami konferencji „MADE FOR Restaurant”. Jej tegoroczna edycja odbędzie się już 20 kwietnia (wtorek) i skupi restauratorów z całej Polski. W programie spotkania szczególna uwaga będzie poświęcona wsparciu, jakiego Gdynia i Kraków, dla których gastronomia to istotna część turystyki, udzielają lokalnym przedsiębiorcom.

– Branża gastronomiczna jest dla Gdyni niezwykle ważna. To bardzo istotny element przemysłu spotkań, na którym od dawna koncentruje się miasto. Dziś należy do branż, które najbardziej zostały pokrzywdzone przez obostrzenia związane z pandemią COVID-19. Restauratorów, dla których gotowanie to życiowa pasja i sposób na życie, podziwiamy za nieustępliwość w walce z aktualnymi wyzwaniami. Wspieramy podejmowane kreatywne działania i jesteśmy pewni, że solidarnie przetrwamy ten trudny czas – mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki.

Pomysł na tegoroczną, odbywającą się online konferencję to przedsiębiorcy prezentujący swoje sukcesy i porażki z ostatniego roku – wszystko, co może pomóc innym z branży rozwinąć się lub utrzymać na powierzchni. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja.

– Tę edycję konferencji organizujemy w hołdzie tym, którzy skutecznie zdefiniowali swoje biznesy na nowo, a nawet w trudnym rynku dostrzegli szansę na rozwój i zmianę. Zapraszam do udziału w konferencji i korzystania ze wskazówek od tych, którzy dają radę – mówi Agnieszka Małkiewicz, organizatorka konferencji „MADE FOR Restaurant”.


Animacja promująca konferencję „MADE FOR Restaurant”, mat. prasowe

20 najlepszych restauratorów, wyłonionych na podstawie ankiet, powalczy też o stypendium biznesowe „MADE FOR Restaurant” i tytuł ,,Fightera 2021 roku”. O tym, kto zostanie zwycięzcą, zadecyduje profesjonalne jury oraz uczestnicy wydarzenia. Nazwiska będą codziennie ujawniane na stronie konferencji.

O tym, co zmieniło się przez ostatnie miesiące w branży HORECA i jak w trudnych warunkach dostrzec perspektywy na rozwój, będą opowiadać doświadczeni eksperci, m.in. Anna Czarczyńska z Akademii Leona Koźmińskiego, Marcin Mączyński z Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego czy Jarosław Uściński z Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni, właściciel restauracji Moonsfera w Warszawie.

Jak zapowiadają organizatorzy, konferencja online to kompendium praktycznych porad na temat tego, jak przygotować się na restart, jak zaplanować pracę zespołu, jak dostosować nowe menu i jak przekonać gości, że restauracje są bezpieczne. Prezentacje liderów gastronomii zostaną podzielone na 5 bloków tematycznych. Po każdym z nich eksperci wygłoszą biznesowe komentarze, wskazując możliwe kroki rozwoju i rozwiązania, które mogą przynieść efekty. Uczestnicy konferencji poznają też wyjątkowe inicjatywy, które wspierają gastronomię w czasie pandemii, jak np. projekt Save The Fork, system do rezerwacji MojStolik.pl czy Horeca Boost.

Po 20 kwietnia uczestnicy będą mogli ponownie obejrzeć nagrania i zapoznać się z materiałami pokonferencyjnymi, które będą dostępne na platformie konferencyjnej jeszcze przez miesiąc po wydarzeniu. Ponadto otrzymają e-raport będący przedłużeniem wystąpień ekspertów na temat prowadzenia działalności w czasie pandemii.

Organizatorem konferencji „MADE FOR Restaurant” jest FOR Solutions - agencja komunikacji i kreowania wydarzeń dla branży Food & HORECA. Gdynia została miastem partnerskim wydarzenia.

Więcej informacji oraz bezpłatna rejestracja na stronie internetowej.

  • ikonaOpublikowano: 01.04.2021 14:19
  • ikona

    Autor: Kamil Złoch (k.zloch@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 01.04.2021 14:19
  • ikonaZmodyfikował: Karolina Szypelt
ikona