Informacja z otwarcia ofert - sygn. postępowania EZP/01/2017
w dniu 10.11.2017 r. o godz. 13:15 w siedzibie Zamawiającego doszło do otwarcia ofert dot. przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych na: dostawę trumien i akcesoriów pogrzebowych
W wyznaczonym terminie wpłynęły: 3 (trzy) oferty.
W otwarciu ofert nie uczestniczyli przedstawiciele Wykonawców, których oferty wpłynęły do przetargu.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie całości zadania, kwotę która wynosi netto: 295 920,00 zł
Następnie komisja przetargowa w składzie:
1) Jarosław Turosz – przewodniczący komisji,
2) Żaneta Prusak – sekretarz komisji,
3) Małgorzata Figalska – członek komisji
4) Małgorzata Arendarska – członek komisji
przystąpiła do otwarcia ofert, których zbiorcze zestawienie podano w tabeli poniżej.
Nr oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres Wykonawcy Wartość oferty Termin płatności faktury
1 „STOL-TRUM” Władysław Pęciak 98-332 Rząśnia, Biała 67 355 340,85 zł brutto 22 dni
(288 895,00 zł netto)
2 P.P.H. „STOLARNIA-TWARÓG” Janusz Twaróg 372 936,00 zł brutto 30 dni
64-820 Szamocin, ul. Ogrodowa 2 (303 200,00 zł netto)
3 „Zakład Pogrzebowy” Tadeusz Porożyński 372 947,12 zł brutto 30 dni
89-600 Chojnice, ul. Gdańska 3 (303 209,04 zł netto)
UWAGA!
Wykonawcy, którzy złożyli oferty, w terminie 3 dni od dnia publikacji niniejszej informacji zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z podmiotami, które złożyły ofertę w przedmiotowym postępowaniu (art. 24 ust. 11 Pzp)
Gdynia, 10.11.2017 r.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Gdyni |
Odpowiedzialny za treść: | Anna Rydzewska |
Wprowadził informację: | Jarosław Turosz |
Data wytworzenia informacji: | 10.11.2017 |
Data udostępnienia informacji: | 10.11.2017 |