Wynik postępowania na druk i kolportaż tygodnika RATUSZ - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2015 roku
W dniu 9 grudnia 2014 r. odbyło się otwarcie ofert w drugim przetargu nieograniczonym poniżej 207.000 euro na wybór wykonawcy na druk i kolportaż tygodnika „RATUSZ". Zarządzeniem Prezydenta Miasta Gdyni nr 327/14/VII/P z dnia 19 grudnia 2014 r. zatwierdza się wynik postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 207.000 euro na druk i kolportaż tygodnika RATUSZ - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2015 roku.
W przetargu wzięły udział 2 firmy: Zakłady Graficzne im. Józefa Czyżewskiego Sp. z o.o. z Tczewa oraz Vipro s.c. z Gdańska.
Przy wyborze oferty zamawiający kierował się następującymi kryteriami oceny oferty:
1. cena oferty brutto (waga 70 %)
2. ocena wydruku zaproponowanych przez zamawiającego dwóch numerów „Ratusza" (waga 30 %).
Oferta nr 1 - Zakłady Graficzne im. Józefa Czyżewskiego Sp. z o.o. z Tczewa, ul. Gazety Tczewskiej 1
1. Cena oferty brutto - 567.360 zł (70 pkt)
2. Ocena wydruku zaproponowanych przez zamawiającego dwóch numerów „Ratusza" - 28,71 pkt
Razem: 98,71 pkt
Oferta nr 2 - Vipro s.c. z Gdańska, ul. Grunwaldzka 209a
1. Cena oferty brutto - 820.300,00 zł (48,41 pkt)
2. Ocena wydruku zaproponowanych przez zamawiającego dwóch numerów „Ratusza" - 28,43 pkt
Razem: 76,84 pkt
Komisja przetargowa za najkorzystniejszą uznała ofertę nr 1 - Zakładów Graficznych im. Józefa Czyżewskiego Sp. z o.o. z Tczewa, która spełniła wszystkie warunki SIWZ i uzyskała najwięcej punktów. „Ratusze" wydrukowane przez tę firmę cechowała dobra ostrość druku i jakość odwzorowania kolorów oraz poprawna obróbka introligatorska.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 4 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późniejszymi zmianami) umowa może zostać zawarta w terminie od dnia 07.01.2015 r.