Wynik postępowania „Opracowanie znaku słowno-graficznego promującego Gdynię podczas jubileuszu 90-lecia Miasta”
W dniu 23.10.2015 r. Gmina Miasta Gdynia ogłosiła otwarty konkurs ofert na „Opracowanie znaku słowno-graficznego promującego Gdynię podczas jubileuszu 90-lecia Miasta”.
Przedmiotem konkursu było wyłonienie najlepszego znaku słowno-graficznego mogącego zawierać propozycję hasła promocyjnego/ logo promującego Gdynię podczas jubileuszu 90-lecia Miasta. Wybrany znak słowno-graficzny będzie miał zastosowanie do celów promocyjnych i identyfikacyjnych Gdyni na wszystkich polach eksploatacji.
Ogłoszenie konkursu nastąpiło poprzez umieszczenie informacji na stronie www.gdynia.pl/bip/konkursy oraz w Ratuszu. Do ponad 15 agencji reklamowych został rozesłany również mailing z regulaminem konkursu i zaproszeniem do składania ofert.
W terminie podanym w regulaminie wpłynęły 24 oferty. Złożone propozycje zostały ocenione przez zespół do spraw programu obchodów 90. rocznicy nadania paw miejskich Miastu Gdynia.
Wybrany projekt został złożony przez firmę Mr Bloom Sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie (81-758) przy ul. Grunwaldzkiej 22/5.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Gdyni |
Odpowiedzialny za treść: | Ewa Kosakowska |
Wprowadził informację: | Joanna Pawlus |
Ostatnio zmodyfikował: | Joanna Pawlus |
Data wytworzenia informacji: | 11.01.2016 |
Data udostępnienia informacji: | 19.01.2016 |
Ostatnia aktualizacja: | 19.01.2016 |
Data aktualizacji | Czynność | Osoba |
---|---|---|
19.01.2016 14:14 | Dodanie informacji | Joanna Pawlus |