Rozstrzygnięcie postępowania i zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na konserwację i naprawę telewizji dozorowej oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu.
Gdynia, dnia 14 lipca 2015 roku.
L. dz. 3919/2015Znak sprawy GCS.DZPI.2710.24.2015
ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA I ZAWIADOMIENIE O
UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na „Konserwację i naprawę telewizji dozorowej oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanych na obiektach Gdyńskiego Centrum Sportu".
W imieniu Gdyńskiego Centrum Sportu, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm), zw. dalej „Ustawą", informuję iż Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy.
Informacja o wynikach postępowania.
1. W postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
W imieniu Gdyńskiego Centrum Sportu, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm), zw. dalej „Ustawą", informuję iż Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy.
Informacja o wynikach postępowania.
1. W postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
Numer oferty | Nazwa (firma) i adres wykonawcy | Cena | Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy |
1. | Proframe Sp. z o.o. ul. Poleczki 40 02-822 Warszawa | 230.267,07 | 30 |
2. | AMB S.C. Paweł Krzeszewski, Elżbieta Krzeszewska Al. Zwycięstwa 236 81-540 Gdynia | 364.979,13 | 30 |
2. Zamawiający zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 Ustawy wykluczył Wykonawcę Proframe Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Poleczki 40, a Jego ofertę uznał za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 Ustawy. Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca wraz z ofertą złożył wykaz wykonanych/wykonywanych usług (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) w którym wykazał realizację 3 usług. Wykonawca nie załączył do oferty wymaganych dowodów potwierdzających czy usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. Wykonawca do oferty załączył jedynie kopię dokumentu w postaci wystawionej przez siebie faktury na jedną z wymienionych usług, która nie jest dowodem potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonym w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 1 lit. a) SIWZ.
Zamawiający nie wezwał Wykonawcy o uzupełnienie brakujących dokumentów na podstawie art. 26 ust. 3 Ustawy, gdyż mimo ich złożenia konieczne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy.
Ponadto na etapie sprawdzania ofert Zamawiający poprawił w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Przed dokonaniem poprawki rachunkowej cena brutto oferty wynosi 230.267,07 zł, po dokonaniu poprawki rachunkowej cena brutto oferty wynosi 231.029,67 zł.
3. Oferty sklasyfikowano następująco (wg kryterium: kryterium „cena brutto oferty" 99% , kryterium „termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy" 1%):
Wykonawca wraz z ofertą złożył wykaz wykonanych/wykonywanych usług (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) w którym wykazał realizację 3 usług. Wykonawca nie załączył do oferty wymaganych dowodów potwierdzających czy usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. Wykonawca do oferty załączył jedynie kopię dokumentu w postaci wystawionej przez siebie faktury na jedną z wymienionych usług, która nie jest dowodem potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonym w Rozdziale 5 ust. 1 pkt 1 lit. a) SIWZ.
Zamawiający nie wezwał Wykonawcy o uzupełnienie brakujących dokumentów na podstawie art. 26 ust. 3 Ustawy, gdyż mimo ich złożenia konieczne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Ustawy.
Ponadto na etapie sprawdzania ofert Zamawiający poprawił w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Przed dokonaniem poprawki rachunkowej cena brutto oferty wynosi 230.267,07 zł, po dokonaniu poprawki rachunkowej cena brutto oferty wynosi 231.029,67 zł.
3. Oferty sklasyfikowano następująco (wg kryterium: kryterium „cena brutto oferty" 99% , kryterium „termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy" 1%):
Poz. po ocenie | Nazwa (firma) i adres wykonawcy | Cena w PLN | Liczba pkt. w kryterium cena brutto oferty | Liczba pkt. w kryterium termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy | Łączna ilość punktów |
1. | AMB S.C. Paweł Krzeszewski, Elżbieta Krzeszewska Al. Zwycięstwa 236 81-540 Gdynia | 364.979,13 | 99 | 1 | 100 |
Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę Proframe Sp. z o.o. oraz cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę AMB S.C. Paweł Krzeszewski, Elżbieta Krzeszewska (sklasyfikowanej w związku z brakiem wezwania Wykonawcy Proframe Sp. z o.o. o uzupełnienie dokumentów zgodnie z pkt. 2), przewyższają kwotę którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, tj. 140.200,00 zł brutto.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Gdyni |
Odpowiedzialny za treść: | Przemysław Dalecki |
Wprowadził informację: | Maciej Zaborski |
Ostatnio zmodyfikował: | Maciej Zaborski |
Data wytworzenia informacji: | 14.07.2015 |
Data udostępnienia informacji: | 14.07.2015 |
Ostatnia aktualizacja: | 14.07.2015 |
Data aktualizacji | Czynność | Osoba |
---|---|---|
14.07.2015 14:56 | Dodanie informacji | Maciej Zaborski |