Świadczenie usługi tzw. Inspektora Kontroli Technicznej
ZAPYTANIE OFERTOWE
Urząd Miasta Gdyni zaprasza Państwa do wzięcia udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne do 30.000 EURO na świadczenie usługi tzw. Inspektora Kontroli Technicznej dla realizacji wykonania zamówienia na:
Etap I – Inwentaryzacja szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej, inwentaryzacja szczegółowej osnowy wysokościowej, aktualizacja Bazy Danych Szczegółowych Osnów Geodezyjnych, wykonanie projektu modernizacji szczegółowej poziomej i wielofunkcyjnej osnowy geodezyjnej.
Etap II - Przeliczenie osnów wysokościowych wraz z dostosowaniem istniejącej numerycznej mapy zasadniczej do układu wysokościowego „PL-EVRF2007-NH”.
Osoba skierowana do realizacji zamówienia posiada uprawnienia zawodowe z zakresu art. 43 pkt. 3 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
1. Zamawiający
1.1. Gmina Miasta Gdyni, 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, reprezentowana przez Prezydenta Miasta Gdyni, NIP 586-231-23-261.2. Wydział prowadzący postępowanie - Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji
tel. (58) 668 85 53
fax (58) 668 85 02
e-mail przetargipn@gdynia.pl
1.3. Godziny urzędowania 8:00 – 16:00 (oprócz sobót, niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy)
2. Szczegółowy opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wsparcia merytorycznego Zamawiającego, kontroli i udziału w odbiorze prac powstałych w ramach realizacji zadania Etap I i Etap II.Zamówienie składa się z dwóch etapów.
2.1. Zakres prac obejmujący Etap I zamówienia obejmuje:
2.1.1. Nadzór techniczny nad pracami i ich jakością wykonywanymi w ramach umowy „Inwentaryzacja i projekt modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej na terenie Miasta Gdyni” pod kątem zgodności z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, w tym:2.1.1.1. weryfikacja harmonogramu prac przedstawionego przez Wykonawcę prac wyż. wym. umowy
2.1.1.2. kontrola prac realizowanych w terenie w zakresie przeglądu podstawowej osnowy poziomej oraz inwentaryzacji punktów osnowy poziomej i wysokościowej (nie mniej niż 10% opracowania);
2.1.1.3. przeprowadzenie kompleksowej kontroli produktów opracowania w ramach realizacji przedmiotowego zadania obejmującej w szczególności:
2.1.1.2.1 kontrolę dokumentacji fotograficznej dla nie mniej niż 10% wszystkich inwentaryzowanych punktów osnowy geodezyjnej
2.1.1.2.2 kontrolę opisów topograficznych nie mniej niż 10% opracowania
2.1.1.2.3 kontrolę zasilenia BDSOG, prowadzonej w systemie EWID2007 wynikami prac z inwentaryzacji punktów osnowy geodezyjnej
2.1.1.2.4 kontrolę terenową opracowania projektu modernizacji istniejącej poziomej szczegółowej osnowy geodezyjnej i założenia szczegółowej wielofunkcyjnej osnowy geodezyjnej
2.1.1.2.5 kontrolę opracowania wyników pomiaru oraz skompletowania dokumentacji geodezyjno - kartograficznej podlegającej włączeniu do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
2.1.1.4. kontrola postępu prac oraz raportowanie o występujących zagrożeniach terminowej realizacji zamówienia.
2.1.2 Udział w odbiorze końcowym prac obejmujących Etap I zamówienia.
2.2. Zakres prac obejmujący Etap II zamówienia
2.2.1. Opracowanie Opisu Przedmiotu Zamówienia (szczegółowych warunków technicznych) dla zadania Etapu II na wykonanie usługi „Przeliczenie osnów wysokościowych wraz z dostosowaniem istniejącej numerycznej mapy zasadniczej do układu wysokościowego „PL-EVRF2007-NH”.2.2.2. Wsparcie merytoryczne Zamawiającego poprzez doradztwo techniczne w zakresie:
2.2.2.1.przygotowania odpowiedzi na pytania Oferentów dotyczące SIWZ
2.2.2.2.uczestnictwo w komisji przetargowej w roli członka
2.2.2.3.konsultacje dotyczące wynikłych w trakcie prac problemów technicznych
2.2.3. Przeprowadzenie kompleksowej kontroli wszystkich produktów opracowania w ramach realizacji przedmiotowego zadania obejmującej w szczególności:
2.2.3.1.kontrolę wyrównania osnowy szczegółowej;
2.2.3.2.kontrolę dokumentacji technicznej (jej kompletności i poprawności merytorycznej, zawartości nośników magnetycznych, opisów tych nośników)
2.2.4. Udział w odbiorze końcowym prac obejmujących Etap II zamówienia.
Bieżąca kontrola wykonywania poszczególnych etapów prac oraz dokonywanie zaleceń odbywać się będzie poprzez wpisy do dziennika robót.
3. Termin wykonania
3.1. Etap I - do 31.12.2019 r.3.2. Etap II – do 30.06.2020 r.
4. Oferta powinna zawierać:
1) Poprawnie wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego2) Cenę podaną w ofercie (brutto), należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w PLN.
5. Wykonawca niniejszego zamówienia oraz podmioty i osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował przy jego wykonywaniu, nie mogą być w jakikolwiek sposób zaangażowani w wykonanie zamówień publicznych na „Inwentaryzację i projekt modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej na terenie Miasta Gdyni” oraz „Przeliczenie osnów wysokościowych wraz z dostosowaniem istniejącej numerycznej mapy zasadniczej do układu wysokościowego „PL-EVRF2007-NH”, a także nie działają i nie będą działać w imieniu Wykonawcy w zakresie realizacji zawartej z Zamawiającym umowy w ramach powyższego.
6. Osoby upoważnione do kontaktu:
6.1. W sprawach merytorycznych:Irena Mislisz, nr pok. 335, tel. 58 668 85 41
Magdalena Chrzan - Pardus, nr pok. 314, tel. 58 668 88 64
w godz. 800-1600 (oprócz sobót, niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy).
6.2. W sprawach proceduralnych:
Renata Plichta, nr pok. 439A, tel. 58 668 85 53 w godz. 8:00-16:00 (oprócz sobót, niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy).
Edyta Bortnik-Łosińska nr pok. 439, tel. 58 668 88 73 w godz. 8:00-16:00 (oprócz sobót, niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy).
7. Termin i sposób składania ofert
Oferty należy złożyć do dnia 19.04.2019r., do godziny 16:00 na adres e-mail: przetargipn@gdynia z adresu mailowego, na który zostało wysłane zapytanie ofertowe.8. Ocena ofert
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany na podstawie oceny oferty wyliczonej za pomocą następującego wzoru:cena oferty najniższej (suma za etap I i II)
C1 = ------------------------------------- x 10 ,
cena oferty badanej (suma za etap I i II)
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ocenę oferty.
9. Sposób i terminy płatności
Zgodnie z postanowieniami umowyUWAGA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozpatrywania jedynie ofert złożonych w komplecie ze wszystkimi załącznikami i podpisami.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Gdyni |
Odpowiedzialny za treść: | Krzysztof Kowieski |
Wprowadził informację: | Edyta Bortnik |
Ostatnio zmodyfikował: | Edyta Bortnik-Łosińska |
Data wytworzenia informacji: | 15.04.2019 |
Data udostępnienia informacji: | 15.04.2019 |
Ostatnia aktualizacja: | 15.04.2019 |
Data aktualizacji | Czynność | Osoba |
---|---|---|
15.04.2019 14:16 | Aktualizacja treści | Edyta Bortnik-Łosińska |
15.04.2019 14:15 | Aktualizacja treści | Edyta Bortnik-Łosińska |
15.04.2019 14:10 | Aktualizacja treści | Edyta Bortnik-Łosińska |
15.04.2019 14:09 | Dodanie informacji | Edyta Bortnik-Łosińska |
15.04.2019 14:01 | Aktualizacja treści | Edyta Bortnik-Łosińska |