Gdynia aktywnie angażuje się w działania realizowane w ramach Globalnej Sieci Miast Uczących Się UNESCO. UNESCO Institute for Lifelong Learning wydał właśnie publikację „Snapshots of learning cities' responses to COVID-19”, w której zebrał przykłady dobrych praktyk prowadzonych w miastach, w tym Gdyni, w trakcie pandemii i inicjatyw w obszarach szeroko rozumianego uczenia się. Latem ubiegłego roku Katarzyna Ziemann z Laboratorium Innowacji Społecznych i Beata Szadziul z Gdyni Rodzinnej opracowały dla instytutu sprawozdanie z działań w obszarze wsparcia rodzin. Dokument zwrócił uwagę tej instytucji. Dlatego w opublikowanej niedawno przez UNESCO publikacji wyróżniono gdyński projekt. Opisano tam dobre praktyki realizowane przez Gdynię Rodzinną, wskazując je tym samym jako ważne i warte naśladowania w innych miejscach na całym świecie. To nie był łatwy czas, ale udało się stworzyć niezwykłą społeczność po drugiej stronie ekranów. W jakiś sposób byliśmy wtedy razem, ważni dla siebie. Mamy nadzieję, że pamiętacie wspólne spotkania w ramach projektów: Oto Bajka #otobajka; Ważne Rozmowy #ważnerozmowy; Dzieciaki w chacie #dzieciakiwchacie; Animacje Oli #animacjeoli; Chodźcie przed Ekrany #chodźcieprzedekrany; Rodzinne podróże #rodzinnepodróże; Wpadnij do nas online #wpadnijdonasonline. Link do publikacji UNESCO, którą można czytać online lub pobrać ze strony.Publikacja UNESCO (mat. UNESCO) Opublikowano: 10.08.2021 12:49 Autor: Malina Marchel (m.marchel@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 12.08.2021 11:58 Zmodyfikował: Paweł Jałoszewski