Co nowego

Zgłoszony – naprawiony – z aplikacją gdynia.pl

zgłoszone - naprawione/fot. Paweł Kukla

zgłoszone - naprawione/fot. Paweł Kukla

W nowym roku gdynianie korzystający z aplikacji gdynia.pl nie zwalniają tempa. Wciąż rośnie także liczba pobrań. Zaletą aplikacji jest to, że nie tylko oferuje użytkownikom takie funkcjonalności, jak kalendarz wydarzeń, informacje o mieście, ostrzeżenia pogodowe i alerty drogowe, ale też pozwala wejść w interakcję i czynnie włączyć się w proces prawidłowego funkcjonowania miasta. Aplikację pobrało już 16 tysięcy użytkowników.
 

Zauważyłeś – zgłoś

Dzięki aplikacji użytkownik z łatwością może przesłać zgłoszenie, które trafia do odpowiedniej komórki w Urzędzie Miasta Gdyni lub jednostki organizacyjnej miasta. Dzięki powiadomieniom można na bieżąco śledzić postęp w swojej sprawie. Katalog zgłoszeń jest bardzo szeroki i obejmuje tematy dotyczące dróg, transportu, zieleni, śmieci, wandalizmu i wielu innych.

Najwięcej zgłoszeń dotyczy niedziałającego oświetlenia ulicznego i uszkodzenia znaków drogowych oraz dzikich wysypisk.
 
Pęknięta pokrywa na chodniku. Dziura wielkości buta dziecka. Róg Cylkowskiego i Powstania Wielkopolskiego.jpg/mat. GCK
 
Powalone drzewo na alejkach, za szkołą sportową.jpg/fot. mat. GCK

Przewrócony znak ul. Orłowska.jpg/fot. mat. GCK

Uszkodzona barierka ul. Świętojańska.jpg/mat. pras. GCK

Ten moduł nosi nazwę „Asystenta mieszkańca”. Służby miejskie, po usunięciu usterki, w tej samej aplikacji umieszczają informację, że wszystko jest już w porządku.

Co jeszcze zyskamy, instalując nową aplikację?

Poza wiadomościami z życia naszego miasta, komunikatami, aplikacja posiada także rozbudowany kalendarz wydarzeń. Możliwość otrzymywania powiadomień o wszystkich imprezach lub o imprezach w zasięgu. Użytkownik sam ustala zasięg od 100 metrów do 2 km.  
Są też powiadomienia o komunikatach związanych z sytuacjami kryzysowymi i powiadomienia o nowych artykułach.
Najbardziej praktyczna z punktu widzenia mieszkańców jest opcja wysyłania komunikatów o zmianach w organizacji ruchu i ostrzeżeń meteorologicznych.
A to nie koniec innowacji.

 

Masz pomysł – sygnalizuj

Aplikacja gdynia.pl obsługiwana jest przez zespół Gdyńskiego Centrum Kontaktu (GCK). Każdy użytkownik, który ma pomysł na jej rozwój, spostrzeżenia dotyczące funkcjonalności lub inne uwagi – może skontaktować się z Gdyńskim Centrum Kontaktu: tel. 58 626 26 26 lub mailowo: kontakt@gdynia.pl.
 

Skąd pobrać

Aplikacja gdynia.pl dostępna jest dla systemów Android i iOS w sklepach Google Play oraz App Store.

  • ikonaOpublikowano: 20.02.2019 15:31
  • ikona

    Autor: Karolina Szypelt (k.szypelt@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 21.02.2019 08:52
  • ikonaZmodyfikował: Karolina Szypelt
ikona

Zobacz także

Najnowsze