Gdynia Innowacyjna

Pipeline Summit: jak sprzedawać i zbudować dobre relacje

Pipeline Summit po raz kolejny zagościło w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym, fot. Kamil Złoch

Pipeline Summit po raz kolejny zagościło w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym, fot. Kamil Złoch

To dwudniowa porcja ogromnej wiedzy dla wszystkich specjalistów zajmujących się na co dzień nowoczesnymi formami sprzedaży – w Gdyni dobiega końca kolejna edycja Pipeline Summit. Dwudniowa konferencja przyciągnęła kilkuset marketerów, którzy korzystają z warsztatów i doświadczeń uznanych prelegentów, tak aby wpasować się w najnowsze trendy na rynku.

Już kolejny raz w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym gości wydarzenie, które przyciąga ekspertów od cyfrowej sprzedaży z różnych regionów Polski, a nawet Europy. Pipeline Summit to dwa dni pełne praktycznej i merytorycznej wiedzy czerpanej od praktyków – agendę wypełniają prelegenci, którzy mają na swoim koncie sporo zawodowych sukcesów, także na arenie międzynarodowej.



Tegoroczne tematy wiodące to między innymi automatyzacja sprzedaży, domykanie transakcji, tworzenie tzw. lejka online czy rekrutacja w obszarze sales.

- Wydarzenie jest kierowane do wszystkich profesjonalistów zajmujących się sprzedażą, w szczególności przy użyciu kanałów cyfrowych. Są to też firmy, które sprzedają swoje usługi w modelu abonamentowym na globalną skalę, ale to także osoby, które prowadzą sprzedaż właściwie jakichkolwiek usług. W tym roku odnotowaliśmy prawie 20 uczestników z zagranicy. To bardzo dobry wynik potwierdzający to, że udaje nam się z tą ideą zaistnieć i przebić nie tylko lokalnie, ale też w całym regionie europejskim – zaznacza Grzegorz Borowski z Pipeline Media, organizatora eventu.

Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki powitała uczestników, fot. Kamil Złoch

Współorganizatorem tegorocznej edycji Pipeline Summit jest miasto Gdynia. Uczestników w roli gospodarza powitała Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki.

- Ta impreza wydaje się niezwykle ważna dla biznesu, dlatego że spogląda w przyszłość i wypatruje nowych trendów, a przy dzisiejszym tempie zmian wygrywać będą ci, którzy te trendy umieją przewidzieć i na nie odpowiedzieć. Oczywiście poza tym ogromnie nas cieszy, że gromadzimy w Gdyni takie środowisko i rozmawiamy na tak gorące tematy. Ważne jest to, że my sami możemy sporo się nauczyć. Jako lokalny samorząd jesteśmy zobligowani do skutecznej komunikacji, a podczas Pipeline Summit rozmawiamy przede wszystkim o komunikacji – mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała.

W tegorocznej agendzie Pipeline Summit znalazło się między innymi 10 nazwisk z firm o światowym zasięgu. Niektórzy prelegenci ze Stanów Zjednoczonych przyjechali po raz pierwszy ze swoim wystąpieniem do Polski, jak np. Stephen M. Lowisz z 21LEAP, Jack Moberger z Appcues czy Brennan Dunn, co-foundera RightMessage. Nie zabrakło również znanych polskich nazwisk: Agata Mroczkowska z Booksy, Michał Korba z User Engage, Bartosz Majewski z Casbeg i Kasia Michalak z Bee Talents.

- Główna tematyka to merytoryczna wiedza związana z prowadzeniem sprzedaży w kanałach cyfrowych, w modelu B2B, czyli kierowanym do biznesu. Agendę oparliśmy o różne fazy tej sprzedaży, od generowania ruchu, pozyskiwania potencjalnych klientów, czyli tzw. leadów, potem prospektów, ale też na budowie relacji poprzez różne kanały cyfrowe po to, żeby skutecznie doprowadzać do sprzedaży. Nie tylko chodzi o to, żeby sprzedawać, zapomnieć o kliencie i skasować pieniądze, ale też o to, aby budować relację i naprawdę dbać o to, aby przynosić wartość klientowi – wyjaśnia Grzegorz Borowski.

Formuła Pipeline Summit zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i prelegentami. Pierwszym dniem był tzw. Workshop Day, czyli praktyczne szkolenia, drugi to Conference Day – całodzienne spotkania z ekspertami oraz okazja do networkingu.

Galeria zdjęć

ikona Pobierz galerię
  • ikonaOpublikowano: 23.01.2019 15:57
  • ikona

    Autor: Kamil Złoch (k.zloch@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 23.01.2019 16:12
  • ikonaZmodyfikował: Kamil Złoch
ikona

Zobacz także