Komunikaty

PEWIK Gdynia - wstrzymanie bezpośredniej obsługi klientów

fot. PEWIK Gdynia

fot. PEWIK Gdynia

26.03.2021 r.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Gdyni informuje, że w związku z trwającą pandemią COVID-19, do odwołania zostaje wstrzymana bezpośrednia obsługa Klientów w Biurze Obsługi Klienta w Gdyni przy ul. Witomińskiej 21.


Kontakt z przedsiębiorstwem możliwy jest telefonicznie: 58 66 87 311 w dni robocze w godzinach 7.00-15.00, lub za pomocą poczty elektronicznej bok@pewik.gdynia.pl oraz elektronicznego Biura Obsługi Klienta e-BOK. Dokumenty można składać do wrzutni przy wejściu na salę BOK przy ul.Witomińskiej 21 od wtorku do piątku w godzinach 7.00-15.00 oraz w poniedziałki w godzinach 8.30-16.30.

Również do odwołania zawieszone zostały bezpośrednie odczyty wodomierzy dokonywane przez pracowników PEWIK. Stany wodomierzy można przekazywać przez e-BOK w zakładce „wprowadź odczyt”, telefonicznie nr 58 66 87 311/podaj stan licznika lub przez stronę internetową pewik.gdynia.pl. Brak ww. informacji spowoduje, że fakturowanie odbywać się będzie zgodnie z §7.12 Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków tj. na podstawie średniego zużycia wody.

Więcej informacji na stronie: pewik.gdynia.pl.