Od lipca remont Sali Obsługi Mieszkańca i zmiany w funkcjonowaniu urzędu. Szczegóły w komunikacie. 
Komunikaty

Aktualizacja: Awaria dostaw wody na północy Gdyni została usunięta

Grafika dotycząca komunikatu Urzędu Miasta Gdyni

Komunikat z dn. 03.07.2025, godz. 11:00:

Przyczyna awarii na należącym do PEWiK-u ujęciu wody, która od środy spowodowała przerwy w dostawie wody m.in. na Babich Dołach, w części Obłuża i Oksywia, została już usunięta. Potrzeba jeszcze czasu na powrót do pełnej sprawności – apelujemy o niepodlewanie ogródków, a spółka wodociągowa będzie dostarczać wodę beczkowozami.

Więcej informacji: Awaria dostaw wody na północy Gdyni usunięta.


Aktualizacja komunikatu z dn. 02.07.2025, godz. 21:50:

Beczkowozy zostaną podstawione w rejonie ul. Turkusowej i ul. Ledóchowskiej.

Komunikat z dn. 02.07.2025, godz. 14:00:

W związku z poważną awarią ujęcia wody „Reda”, która ograniczyła jego wydajność, PEWiK apeluje do mieszkańców o oszczędne korzystanie z wody, szczególnie do celów spożywczych i higieniczno-sanitarnych.

Apel dotyczy przede wszystkim mieszkańców dzielnicy Obłuże, zwłaszcza w rejonie ul. płk. Dąbka (na odcinku od ul. Derdowskiego do ul. Belwederskiej) oraz Babich Dołów. Należy:
  • unikać podlewania ogrodów i trawników,
  • powstrzymwać się od napełniania basenów i zbiorników wodnych.

Nadmierne zużycie wody, zwłaszcza w godzinach szczytu, może prowadzić do spadków ciśnienia lub przerw w dostawie wody na tym obszarze.

Przepraszamy za utrudnienia. Dziękujemy za wyrozumiałość i współpracę.




Galeria zdjęć

ikona Pobierz galerię

Kontakt

  • ikonaOpublikowano: 02.07.2025 14:00
  • ikona

    Autor: Paweł Jałoszewski (pawel.jaloszewski@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 03.07.2025 13:10
  • ikonaZmodyfikował: Paweł Jałoszewski
ikona