Na początku grudnia gdynianie otrzymali zupełnie nową wersję miejskiej aplikacji gdynia.pl. Aplikacja jest kolejnym elementem realizacji strategii rozwoju miasta ukierunkowanej na stałe podnoszenie jakości życia w mieście. Do korzystania z tej nowej funkcjonalności zapraszamy także uczniów, dla których znacznie łatwiejsze stanie się załatwianie spraw, komunikowanie się z innymi czy poruszanie się po mieście.Dzięki nowej aplikacji każdy mieszkaniec Gdyni może na bieżąco być ze wszystkimi informacjami miejskimi. Aplikacja wzbogaciła się m.in. o Asystenta Mieszkańca, który umożliwi łatwy, szybki i przyjazny kontakt w zakresie spraw najczęściej zgłaszanych przez mieszkańców. Całość otrzymała również nową szatę graficzną. Intuicyjny interfejs sprawi, że każdy użytkownik z łatwością będzie mógł przesłać zgłoszenie, które trafi bezpośrednio do odpowiedniej komórki w Urzędzie Miasta Gdyni lub jednostce organizacyjnej miasta. Dzięki powiadomieniom można na bieżąco śledzić postęp w swojej sprawie. Katalog zgłoszeń jest bardzo szeroki i obejmuje tematy dotyczące dróg, transportu, zieleni, śmieci, wandalizmu i wielu innych. Lista będzie stale rozszerzana.Od dwóch miesięcy w Gdyni funkcjonuje także miejski serwis kontaktowy, gdzie pod numerem 58 626 26 26 można uzyskać wszystkie niezbędne informacje dotyczące spraw miejskich.Więcej informacji na temat nowej aplikacji dostępnych jest TUTAJ. Opublikowano: 21.12.2018 08:45 Autor: Aleksandra _Rzewuska (a.rzewuska@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 21.12.2018 13:08 Zmodyfikował: Michał Kowalski