Począwszy od kolejnego numeru RATUSZA, który ukaże się dnia 26 kwietnia 2019 r. w kąciku pod nazwą: ŚWIADOMY KONSUMENT publikowane będą cyklicznie (raz w miesiącu) porady Miejskiego Rzecznika Konsumentów dotyczące prawa konsumenckiego.Zachęcamy do lektury i przypominamy, że:- Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów mieści się w Gdyni, przy ul.10 Lutego 24, pokój numer 112 (pierwsze piętro);- Biuro czynne jest: w poniedziałki, wtorki, czwartki oraz piątki w godz. 8.00-16.00. W środy Biuro czynne jest w godz. 8.00-17.00.Kontakt z pracownikami Biura możliwy jest także pod adresem poczty elektronicznej: biurorzecznikakonsumentow@gdynia.pl oraz nr. tel. 58 66 88 200. Opublikowano: 18.04.2019 13:05 Autor: Karolina Szypelt (k.szypelt@gdynia.pl)