Przystań Gdynia

Gdyńskie Centrum Kontaktu w Przystani Śmidowicza 49

Punkt Informacyjny Gdyńskiego Centrum Kontaktu w Przystani Śmidowicza 49 działa w godz. 8.00 - 16.00 // fot. Jacek Klejment

Punkt Informacyjny Gdyńskiego Centrum Kontaktu w Przystani Śmidowicza 49 działa w godz. 8.00 - 16.00 // fot. Jacek Klejment

W nowo otwartej Przysyani Śmidowicza 49 na Oksywiu od czwartku, 23 września w godzinach od 8:00 do 16:00 działać będzie będzie punkt informacyjny Gdyńskiego Centrum Kontaktu.

Mieszkańcy będą mogli uzyskać w nim pomoc przy szeregu urzędowych tematów:
- miejscu załatwienia danej sprawy;
- wymaganych dokumentach;
- sposobie załatwienia sprawy;
- drukach i opłatach związanych z załatwieniem sprawy;
- czasie załatwienia sprawy;
- trybie odwoławczym;
- wydarzeniach, akcjach, programach dla mieszkańców organizowanych w mieście;
- danych zawartych na stronach internetowych Gdyni.
 
- Gdyńskie Centrum Kontaktu zostało powołane po to, by w sposób maksymalnie przyjazny możliwe było załatwienie jak największej liczby spraw przez mieszkańców. Nowa infolinia miejska czy rezerwacja wizyt online to część z działań, a teraz wprowadzane są kolejne usługi w gdyńskich dzielnicach, co bezpośrednio wpływa na jakość świadczonych usług i przede wszystkim ich bliskość – mówi Bartosz Bartoszewicz, wiceprezydent Gdyni ds. jakości życia.
 
W punkcie informacyjnym będzie można uzyskać pomoc przy założeniu profilu zaufanego czy konta mieszkańca, które umożliwia szybką rejestrację spotkań w urzędzie. Przyjmowane będą również wnioski o kartę mieszkańca, a także wydawane gotowe karty. W Przystani Śmidowicza znajdować się będzie także tzw. wrzutnia na dokumenty, poprzez którą mieszkańcy będą mogli dostarczyć do miejskich urzędników wszelkie wnioski, podania i pisma 
 
Zależy nam, by mieszkańcy Gdyni mieli jak najłatwiejszy dostęp do urzędu i mogli załatwiać sprawy na wiele sposobów: szybko i sprawnie. Temu właśnie służy otwarcie kolejnego punktu informacyjnego wraz z wrzutnią dokumentów czy na przykład usługa InPost Urząd24, którą uruchomiliśmy w ubiegłym tygodniu i dzięki której gdynianie mogą przekazywać urzędowe dokumenty poprzez paczkomat – tłumaczy Rafał Klajnert, sekretarz miasta i dyrektor Urzędu Miasta Gdyni.

Galeria zdjęć

ikona Pobierz galerię
  • ikonaOpublikowano: 22.09.2020 15:29
  • ikona

    Autor: Aleksandra Dylejko (a.dylejko@lis.gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 23.09.2020 09:12
  • ikonaZmodyfikował: Agnieszka Janowicz
ikona