Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Więcej informacji o plikach cookies znajduje się w polityce prywatności.
Uwaga !!! Stronę można również powiększać za pomocą klawisza CTRL + kółko myszki
niedziela, 4 grudnia 2016 Barbary, Kryspina
pogoda Pogoda w Gdyni
język polski język angielski język niemiecki język szwedzki język duński język francuski język rosyjski język esperanto


poprzednia strona powrót

Gdyński fanpage nagrodzony


2012-05-24

Laureaci w konkursie na najlepszy fanpage instytucji publicznej na FacebookuGdynia zajęła pierwsze miejsce w konkursie na najlepszy fanpage instytucji publicznej na Facebooku. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 23 maja 2012 w Warszawie podczas Zjazdu Rzeczników Prasowych i Specjalistów ds. Komunikacji w Administracji Publicznej. Odebrała ją Dorota Nelke – główny specjalista ds. miejskiego portalu internetowego, która od początku samodzielnie prowadzi gdyńską stronę na Facebooku.

Dzięki jej pomysłom i aktywności nasze miasto wygrało konkurs w kategorii „fanpage istniejący” (utworzony przed rozpoczęciem akcji „Czas na Facebook”). Drugie miejsce zajął fanpage Stulecie Gmachu ZUW, a na trzecim znalazł się fanpage Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.

Dodajmy, że gdyński fanpage  ma obecnie ponad 13.700 fanów.

Dyplom za zajęcie pierwszego miejsce w konkursie na najlepszy fanpage instytucji publicznej na FacebookuKonkurs "Czas na Facebook" zorganizowały firma QNT Systemy Informatyczne i serwis PUBLICZNI.PL. Jego celem było zachęcenie instytucji publicznych do aktywnego zaangażowania się w działania w mediach społecznościowych, dlatego fanpage oceniane były w dwóch kategoriach: „fanpage istniejący” oraz "fanpage nowy" (utworzony po ogłoszeniu konkursu 18.11.2011).  Do konkursu przystąpiły różne instytucje: były wśród nich duże urzędy państwowe, przedstawiciele miast, gmin i powiatów, ale też biblioteki publiczne, ośrodki kultury czy informacji turystycznej.

Dokonując oceny Jury wzięło pod uwagę następujące kryteria:
- aktywność prowadzącej fanpage instytucji, w szczególności związana z zachętami użytkowników do interakcji,
- kreatywność w prowadzeniu strony,
- umiejętność wykorzystania narzędzi społecznościowych dostępnych w serwisie Facebook.

Wprowadził informację: Michał Kowalski
Ostatnio zmodyfikował: Michał Kowalski
Ostatnia aktualizacja: 13 czerwca 2012
Odpowiedzialny: Referat Relacji z Mediami, tel.: 58 66 88 203, e-mail: internet@gdynia.pl
Wydarzenia
poczatek 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 z 219 nastepna

© Urząd Miasta w Gdyni, 81-382 Gdynia, Aleja Marszałka Piłsudskiego 52/54
telefon (58) 66 88 000, fax (58) 62 09 798, e-mail: umgdynia@gdynia.pl

Created by Net P.C. | Layout by IQ PL | Zdjęcia lotnicze by AEROMEDIA | Hosting by ARTNET