Przedsiębiorczość

Strategia obecności Twojej marki w social media

Strategia obecności Twojej marki w social media

ikona Strefa Startup Gdynia - Gdynia, al. Zwycięstwa 96/98

ikona Przedsiębiorczość

ikona Wstęp wolny

Każdy z nas wie, czym są social media i jak z nich korzystać. Pewnie większość z nas żyje w przekonaniu, że obsługa profilu firmy jest banalnie prosta i może to robić każdy, nawet bez większego przygotowania.

Czy w promowaniu marki w mediach społecznościowych można zaufać jedynie intuicji, czy lepiej skupić się na strategii budowania wizerunku?
PPNT zaprasza na spotkanie w ramach Strefy Marki, które poprowadzą Klaudia Chmielewska i Anna Skóra z Beeffective. Specjalistki z zakresu performance marketingu i social media opowiedzą o dobrych praktykach, które pozytywnie wpływają na algorytmy mediów społecznościowych i pozwalają zwiększać zaangażowanie fanów.

Dla kogo?

Dla osób, które już działają w mediach społecznościowych, ale chcą zacząć to robić w sposób bardziej przemyślany.

Dowiesz się:

jak analizować konkurencję;
czym jest esencja marki;
jakie są sposoby angażowania internautów;
jak przygotować obecności marki (narracja, główne tematy, formaty, inspiracje, harmonogram);
jakie narzędzia wykorzystywać do realizacji strategii.

kiedy: 28.02.2019 (czwartek), 17.00-19.00
gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, coworking
wstęp: wolny, wymagana rejestracja

  • ikonaOpublikowano: 20.02.2019 11:49
  • ikona

    Autor: Dorota Nelke (dorota.nelke@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 20.02.2019 14:35
  • ikonaZmodyfikował: Dorota Nelke
ikona