Każdy z nas wie, czym są social media i jak z nich korzystać. Pewnie większość z nas żyje w przekonaniu, że obsługa profilu firmy jest banalnie prosta i może to robić każdy, nawet bez większego przygotowania.Czy w promowaniu marki w mediach społecznościowych można zaufać jedynie intuicji, czy lepiej skupić się na strategii budowania wizerunku?PPNT zaprasza na spotkanie w ramach Strefy Marki, które poprowadzą Klaudia Chmielewska i Anna Skóra z Beeffective. Specjalistki z zakresu performance marketingu i social media opowiedzą o dobrych praktykach, które pozytywnie wpływają na algorytmy mediów społecznościowych i pozwalają zwiększać zaangażowanie fanów. Dla kogo? Dla osób, które już działają w mediach społecznościowych, ale chcą zacząć to robić w sposób bardziej przemyślany. Dowiesz się: jak analizować konkurencję;czym jest esencja marki;jakie są sposoby angażowania internautów;jak przygotować obecności marki (narracja, główne tematy, formaty, inspiracje, harmonogram);jakie narzędzia wykorzystywać do realizacji strategii.kiedy: 28.02.2019 (czwartek), 17.00-19.00gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, coworkingwstęp: wolny, wymagana rejestracja Opublikowano: 20.02.2019 11:49 Autor: Dorota Nelke (dorota.nelke@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 20.02.2019 14:35 Zmodyfikował: Dorota Nelke