Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, których codzienna praca wymusza częste kontakty z członkami zespołu, dla tych, którzy prowadzą rozmowy biznesowe oraz dla tych, którzy są narażeni bądź odczuwają stres związany z komunikacją. Szczególnie zapraszamy osoby, chcące usprawnić komunikację wewnątrz zespołu czyniąc ją łatwiejszą i mniej stresową. Wstęp wolny, obowiązują zapisy (kliknij, aby przejść do zapisów). Czego się dowiesz? W trakcie warsztatu: przyjrzysz się podstawom i składowym skutecznej komunikacji, przyjrzysz się ograniczeniom w komunikacji wynikającym z dysonansu poznawczego i selekcji sensorycznej, poznasz podstawy analizy transakcyjnej i rolę archetypów w komunikacji, poznasz dynamikę formowania zespołów wg Tuckmana (Cztery fazy powstawania zespołu), poznasz na cechy dobrego team leadera oraz metody poprawy spójności zespołu, zgłębisz model 5 Dysfunkcji w Zespołach i konsekwencje dysfunkcji dla efektywności ich pracy, przyjrzysz się składowym kultury korporacyjnej i ich konsekwencjom w różnych krajach, nauczysz się budować komunikat feedbacku w tym feedbacku negatywnego, dostrzeżesz ograniczającą i eskalującą rolę krytyki i komunikatu 'TY’ w sporach, nauczysz się skutecznie komunikować cele i zadania, – nauczysz się budować trudne komunikaty w tym poprawny komunikat w zmianie organizacyjnej, prześledzisz bariery w komunikacji, a w szczególności brak kooperacji, – przyjrzymy się aspektom komunikacji międzykulturowej w tym komunikacji niewerbalnej. Prowadzący: Sebastian Deditius – absolwent kanadyjskiego programu Executive MBA. Dyrektor Makroregionu i współtwórca zewnętrznej sieci sprzedaży w BPH Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych S.A. Szkolił pracowników największych grup finansowych i banków na polskim rynku. Przeprowadził tysiące godzin szkoleń z zakresu sprzedaży, efektywności, komunikacji, erystyki, współdziałania oraz szkoleń produktowych. Pełnił rolę konsultanta biznesowego w Chinach, Hong Kongu i Dubaju m.in. w australijskim projekcie międzynarodowej platformy finansowej w zakresie sprzedaży oraz operacji biznesowych, gdzie mieszkał. Uzyskał australijską certyfikację Diploma in Financial Planning (RG-146 compliant) w Melbourne. Jest mówcą IdeaXchange (chińskiej wersji TED – temat „Efektywna Sprzedaż.̇ Tworzenie Wartości poprzez Zrozumienie Procesu Zmiany”). Kilkukrotnie pobierał nauki w buddyjskim klasztorze w Himalajach i hinduskim Aśramie. Odwiedził 82 kraje. Organizuje seminaria, warsztaty i konsultacje, również̇ indywidualne, w obszarze komunikacji, psychologii głębi, redukcji stresu, dobrostanu mentalnego, efektywności pracy oraz terapii holistycznych w ramach współpracy B2B i B2C. Klientami są tak duże marki jak ORANGE Polska, czy Mondelez International. Opublikowano: 10.11.2023 14:32 Autor: Paweł Jałoszewski (pawel.jaloszewski@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 10.11.2023 14:37 Zmodyfikował: Paweł Jałoszewski