Mężczyźni z wąsami, „wąsate" autobusy jeżdżące po mieście i wielkie trójwymiarowe wąsy stojące przed gdyńskim Infoboxem to tylko niektóre symbole, które przez cały listopad przypominały o trwającej akcji „Movember". Wąsaty listopad za nami. Czas na podsumowanie.Gdynia już po raz trzeci wzięła udział w światowej akcji „Movember", której głównym celem jest uświadamianie o konieczności dbania o męskie zdrowie i zwrócenie uwagi na problem zachorowań na raka prostaty, raka jąder i innych rodzajów raka dotykających mężczyzn. Od początku historii gdyńskich Movemberów, z coraz większymi efektami, akcję organizuje fundacja Gdyński Most Nadziei w ramach całorocznej kampanii "Odważni Wygrywają". W trzeciej edycji Movembera udało nam się osiągnąć zdecydowanie większy zasięg akcji. Mieliśmy więcej partnerów, więcej naszych materiałów pojawiało się w całym mieście, również więcej „wąsatych" autobusów i skm-ek wyjechało na miasto. Warto podkreślić, że w tym roku po raz pierwszy przeprowadziliśmy bezpłatne konsultacje urologiczne dla mężczyzn realizowane w dwóch placówkach medycznych na terenie Gdyni: w Lekarskiej Spółdzielni Pracy w Gdyni oraz Centrum USG i Lekarze Specjaliści Diagnoson. - tłumaczy Katarzyna Kusz z Fundacji Gdyński Most Nadziei.Kampania miała również wyjątkowych Ambasadorów wśród, których znaleźli się m.in. Wojciech Szczurek - Prezydent Gdyni, Michał Guć - Wiceprezydent Miasta Gdyni, Marek Stępa - Wiceprezydent Miasta Gdyni, dr Lech Stachurski, Mirek Trymbulak - projektant mody, Drużyna Rugby Club Arka Gdynia, Piotr Skrzycki - architekt, urbanista, Łukasz Skrzycki - Mistrz Polski w Żeglarstwie Klasa 505, Marek Ciszewski - dyrektor Centrum Handlowego Riviera, Piotr Witkowski - aktor Teatru Wybrzeże, którzy przez cały czas trwania akcji propagowali ją poprzez zapuszczanie wąsów.Do projektu włączyli się również partnerzy:- 16 restauracji i kawiarni- 1 marka odzieżowa (Kalefixy)- 1 salon fryzjerski (Glam Rock)- 1 salon urody (Mana Day Spa)- 2 ośrodki medyczne (Lekarska Spółdzielnia Pracy w Gdyni, Centrum USG i Lekarze Specjaliści DIAGNOSON)- 1 centrum handlowe- 4 trójmiejskie uczelnie wyższe O akcji przypominały porozmieszczane w mieście wąsy:- 1 wąsata wielkoformatowa instalacja 3D - 10 wąsatych kolejek SKM- 60 wąsatych autobusów i trolejbusów- 40 flag na ul. Świętojańskiej- 185 wąsów w kwietnikachWięcej informacji na stronie internetowej: http://odwazni.com/index.php/o-kampanii, https://www.facebook.com/OdwazniWygrywaja Opublikowano: 09.12.2015 00:00 Autor: _Agnieszka Wołowicz-Bińkowska (a.wolowicz@gdynia.pl)