Komunikaty dla mediów

Zdjęcie gdyńskiego fotografa na Times Square

Zdjęcie Piotra Manasterskiego użyto w kampanii reklamowej firmy Archaeological Paths. Billboard można zobaczyć na Times Square // fot. Piotr Manasterski/Archaeological Paths

Zdjęcie Piotra Manasterskiego użyto w kampanii reklamowej firmy Archaeological Paths. Billboard można zobaczyć na Times Square // fot. Piotr Manasterski/Archaeological Paths

Jest wyświetlane na jednym z największych cyfrowych billboardów w sercu Nowego Jorku. Dzieło Piotra Manasterskiego – fotografa z Gdyni można zobaczyć na Times Square. Zrobił on zdjęcie dla polskiej firmy organizującej wycieczki m.in. do Egiptu - Archaeological Paths. Użyto go do stworzenia spotu promocyjnego i kampanii reklamowej biura. Fotografia przedstawia jednego z czołowych światowych egiptologów – dr Zahiego Hawassa na tle piramid, a reklama zachęca do wybrania się na egipską wycieczkę z jego udziałem.

Zdjęcie, które można oglądać na Times Square to efekt współpracy fotografa z Gdyni Piotra Manasterskiego z Archaeological Paths. To firma, która organizuje wyjazdy do Egiptu, Indii, Turcji oraz Armenii i Gruzji i jest silnie związana z naszym miastem. Jej główna siedziba znajduje się w Gdyni. Ma też oddziały w Wielkiej Brytanii oraz w Stanach Zjednoczonych. I  właśnie w tej ostatniej lokalizacji aktualnie się promuje. Firma wystartowała z nową kampanią i wyświetla swoją reklamę w samym sercu Nowego Jorku.

Jest to pierwsza tego typu sytuacja, że Polska firma ma reklamę na jednym z największych billboardów w USA. Do współpracy przy projekcie zaprosiliśmy Piotra Manasterskiego, ponieważ cenimy go jako fotografa i jesteśmy pod wrażeniem jego prac – mówi Grzegorz Popławski, właściciel firmy Archaeological Paths.



Na potrzeby reklamy Manasterski zrobił zdjęcie dr Zahiemu Hawassowi – światowej sławy archeologowi i egiptologowi. Biuro Archaeological Paths organizuje specjalne wycieczki po Egipcie z jego udziałem. Gdyński fotografik zrealizował również sesję zdjęciową w Nowym Jorku z okazji rozpoczęcia nowej kampanii promocyjnej firmy w Stanach Zjednoczonych. Wzięli w niej udział: dr Zahi Hawass oraz Grzegorz Popławski i Mustafa Lotfy – właściciele Archaeological Paths.

Galeria zdjęć

ikona Pobierz galerię
  • ikonaOpublikowano: 16.08.2019 13:30
  • ikona

    Autor: Magdalena Czernek (magdalena.czernek@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 16.08.2019 13:42
  • ikonaZmodyfikował: Agnieszka Janowicz
ikona