1404 (1104) 2020-03-27 - 2020-04-09

Zgłoś sprawę bez wychodzenia z domu

Potrzebujesz zgłosić sprawę lub zdarzenie na Policję? Zostań w domu i załatw to telefonicznie bądź on-line. W związku z koniecznością ograniczenia bezpośrednich kontaktów, Policja zachęca, by ograniczyć wizyty na komisariacie i skorzystać z innych kanałów komunikacji.
Kontakt z jednostkami Policji i dzielnicowymi możliwy jest za pomocą aplikacji „Moja Komenda” (dostępnej bezpłatnie w sklepie Google Play oraz AppStore). Policja uruchomiła również portal Policja e-usługi, który dzięki Centralnej Książce Telefonicznej ułatwia komunikację z jednostkami Policji w całym kraju. Dodatkowo dla osób niesłyszących i słabosłyszących, które znają polski język migowy (PJM) lub system językowo-migowy (SJM), istnieje możliwość połączenia z dowolnego miejsca z wykorzystaniem komputera lub telefonu z funkcją wideo z dostępem do internetu z jednostką Policji z bezpośrednim dołączeniem tłumacza języka migowego. Usługa dostępna jest w dni robocze w godz. 8.00-20.00.
Do dyspozycji mieszkańców są numery telefonów poszczególnych jednostek:
KP Śródmieście, tel. 58 662 11 55 lub 58 662 18 67; e-mail: dyzurny.srodmiescie@gd.policja.gov.pl;
KP Redłowo, tel. 58 662 12 55; e-mail: dyzurny.redlowo@gd.policja.gov.pl;
KP Chylonia, tel. 58 662 13 55 lub 58 623 00 51; e-mail: dyzurny.chylonia@gd.policja.gov.pl;
KP Karwiny, tel.: 58 662 14 55; e-mail: dyzurny.karwiny@gd.policja.gov.pl;
KP Oksywie, tel.: 58 662 15 55 lub 58 625 90 74; e-mail: dyzurny.oksywie@gd.policja.gov.pl;
KP Chwarzno, tel.: 47 742 16 55; e-mail: dyzurny.witomino@gd.policja.gov.pl.
W przypadku zgłoszeń alarmowych obowiązują numery 112 i 997. Możliwe jest również przesłanie zgłoszenia pisemnie (nie dotyczy sytuacji nagłych). W niektórych przypadkach niezbędne jest wykonanie czynności na terenie jednostki, o czym poinformują policjanci.

ikona