Od 31 października działa nowy terenowy Punkt Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta przy ul. Tęczowej 37 (osiedle Hossa) na Chwarznie-Wiczlinie. Na miejscu można m.in. wyrobić lub odebrać dowód osobisty, zarejestrować pojazd, zameldować się czy załatwić sprawy związane z Kartą Mieszkańca. Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00. W punkcie pracuje czteroosobowy zespół urzędników, w tym przedstawiciel Gdyńskiego Centrum Kontaktu. Na miejscu działa również wpłatomat, umożliwiający bezgotówkowe opłaty. Kolejny Punkt Obsługi Mieszkańca będzie w samym centrum Obłuża, przy ulicy Unruga. Aktualnie trwa m.in. dostosowywanie wejść do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Opublikowano: 06.11.2025 10:53 Autor: Dominika Sobiech (dominika.sobiech@gdynia.pl)