815 (424) 2007-08-03 - 2007-08-09

Baltic Cruise II czyli promocja Bałtyku

Projekt o nazwie Baltic Cruise, dotyczący współpracy 32 partnerów z 19 miast wszystkich 10 państw Regionu Morza Bałtyckiego będzie kontynuowany. Wszyscy dotychczasowi partnerzy zdecydowali, że będą uczestniczyć w Baltic Cruise II, który trwać będzie od 1 października tego roku do 31 października 2010.
Wyjaśnijmy, że celem projektu jest współpraca pomiędzy miastami portowymi, wspólne przygotowywanie materiałów promocyjnych i kampanii reklamowych Regionu Morza Bałtyckiego skierowane głównie do agentów i touroperatorów, tworzenie nowych produktów turystycznych oraz wymiana doświadczeń związanych z poprawą jakości działań na polu turystyki.
Dodajmy, że pierwsza edycja Baltic Cruise kończy się we wrześniu br. Na sierpień i wrzesień zaplanowano kilka wydarzeń mających promować nasz region m.in:
- E-learning w USA i Wielkiej Brytanii (skierowane do biznesu - dla agentów, touroperatorów, przybliżające im oferty Morza Bałtyckiego),
- Targi Cruise3Sixty w FT.Lauderdale na Florydzie
- Targi Cruise &Ferry w Londynie
- Targi Seatrade Europe.
O powodzeniu i atrakcyjności Baltic Cruise I świadczy m.in. to, że w trakcie jego trwania przystąpiło sześć nowych miast portowych, dla których uczestnictwo było w pełni odpłatne. Partnerzy założyciele, w tym Gdynia otrzymywali dofinansowanie z funduszy unijnych.
Kontynuacja programu będzie również współfinansowana ze środków unijnych, jednak dopiero w ramach nowej rundy aplikacyjnej Interreg IIIB na lata 2007- 2013.
W budżecie miasta na realizację programu zarezerwowano 22 500 Euro.

  • ikonaOpublikowano: 02.08.2007 00:00
  • ikona

    Autor: Aleksandra Krzymińska

ikona