837 (446) 2008-01-25 - 2008-01-31

Gdyński biznesplan - ostatnie zgłoszenia

Trwa szósta edycja Konkursu „Gdyński Biznesplan 2008" - adresowanego przede wszystkim do osób nie prowadzących jeszcze działalności gospodarczej, ale także do osób działających już na rynku małych przedsiębiorstw. Przypomnijmy, że łącznie w latach 2003-2007 w konkursie wzięło udział 710 osób, które przedstawiły 725 projektów biznesowych. Najmłodszy uczestnik miał 17 lat, najstarszy - 72 lata.
Zasięg geograficzny konkursu, to cała Polska (m.in. Kraków, Niepołomice, Gliwice, Elbląg ), a nawet Bruksela.
Z finalistów, każdego roku 70-80% osób podejmuje działalność i prowadzi ją z sukcesem.
O wysokim poziomie merytorycznym konkursu świadczy fakt, iż jego laureaci startujący w rankingach ogólnopolskich uzyskują czołowe miejsca, jak np. Marta Witka (uczestniczka konkursu „Gdyński Biznesplan 2004") - zwycięzcami w konkursie im. Leopolda Kronenberga za pomysł ścianki wspinaczkowej oraz Łukasz Osowski i Michał Kaszczuk - zdobywcy głównej nagrody ogólnopolskiego konkursu „Mikroprzedsiębiorca 2005" za syntezator mowy „Ivona", a w 2006 roku tytułu Przedsiębiorca Roku 2006 Ernst&Young w kategorii Nowy Biznes. Z kolei laureatka edycji Konkursu „Gdyński Biznesplan 2006" Paulina Gorska uzyskała nagrodę Banku Raiffeisen za swój pomysł biznesowy: Deserlandia.pl - słodka poczta internetowa.
W roku 2007 syntezator mowy „Ivona" został uznany za najlepszy produkt Województwa Pomorskiego.
Więcej o tegorocznym konkursie: www.gdynia.pl

  • ikonaOpublikowano: 24.01.2008 00:00
  • ikona

    Autor: Aleksandra Krzymińska

ikona