Co nowego

Dyrektor Marketingu Roku 2010 z Gdyni!

Iwona Oleszczuk z gdyńskiej firmy Aiton Caldwell wygrała pierwszą edycję konkursu Dyrektor Marketingu Roku w kategorii małe i średnie przedsiębiorstwo. W kategorii duża firma zwyciężył Leszek Kurnicki z PKN Orlen. Wręczenie nagród odbyło się 31 maja 2011podczas Kongresu Dyrektorów Marketingu w Sopocie.


Celem konkursu jest wyłonienie "prawdziwych talentów i osobowości w dziedzinie marketingu, osób, których działania wpływają na sukces rynkowy firm". W konkursie startowało ponad 140 osób.

Kandydatem do wyróżnienia w konkursie Dyrektor Marketingu Roku mógł być każdy, kto kieruje działem marketingu, ale nie krócej niż rok, przy tym aktywnie realizuje kampanie marketingowe, których budżet roczny przekracza 100 tys. zł. Ocena zgłoszeń uwzględniała m.in. osiągnięcia zawodowe, innowacyjność, efektywność, umiejętności menedżerskie, solidność zawodową i etykę.


Wyboru najlepszego dyrektora marketingu w Polsce w 2010 r. dokonała kapituła składająca się z ponad 20 osób, reprezentujących głównie agencje public relations i specjalistów ds. marketingu. Organizatorem konkursu była spółka Mediarun.

ikona

Najnowsze