Chciałbyś/chciałabyś prowadzić własną firmę? Masz pomysł, ale potrzebujesz dodatkowego wsparcia? Weź udział w konkursie „Gdyński Biznesplan”! Dokładnie 2 stycznia rusza już 18. edycja, w której na autorów najlepszych pomysłów na biznes będą czekać nagrody o wartości 100 tys. złotych.Szczegółowe dopracowanie własnego pomysłu, podstawowe know-how dla świeżo upieczonego przedsiębiorcy, pomoc w stworzeniu dobrego biznesplanu – to jedne z wielu korzyści, dla których warto uwierzyć w swoją smykałkę do biznesu i zgłosić się do konkursu „Gdyński Biznesplan”. Tym razem, inaczej niż rok temu, nie trzeba mieć statusu studenta, wystarczy być osobą pełnoletnią. Ruszają zapisy Już od 2 stycznia ruszają elektroniczne zapisy do kolejnej, już 18. edycji gdyńskiego konkursu dla przedsiębiorczych. Tegoroczna pula nagród to aż 100 tysięcy złotych, z czego zdobywca nagrody głównej może liczyć na zastrzyk finansowy w wysokości 30 tysięcy złotych, które pomogą mu w rozkręceniu działalności. Podczas trzech etapów konkursu uczestnicy wezmą udział w szkoleniach i spotkaniach z ekspertami oraz trenerami biznesu, którzy przybliżą im formalności związane z prowadzeniem własnej firmy.- Każdy startujący w konkursie marzy oczywiście o głównej nagrodzie. Warto podkreślić, że zwycięzcami w „Gdyńskim Biznesplanie” są wszyscy zakwalifikowani uczestnicy. Zyskują bowiem wiedzę, mają możliwość konsultacji z profesjonalistami oraz sposobność do nawiązania wartościowych relacji z ekspertami i innymi uczestnikami konkursu. Zachęcamy do działania i pomagamy na starcie – mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni. Nagrody, wiedza i dobry start Za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca w „Gdyńskim Biznesplanie” laureaci otrzymają odpowiednio 20 i 10 tys. złotych. W puli jest też wiele atrakcyjnych nagród rzeczowych oraz świadczeń, które wspierają założenie i rozwój działalności gospodarczej. Podczas szkoleń i warsztatów przyszli przedsiębiorcy poznają odpowiedzi m.in. na pytania jak prawidłowo przygotować biznesplan, jak zbadać rynek, jak skonstruować budżet, jak i gdzie szukać klientów czy jak promować swoje produkty i usługi.Podstawą jest dobry, kreatywny pomysł – przypomnijmy, że w ostatnich edycjach zwyciężały firmy zajmujące się m.in. zamawianiem jedzenia na dowóz złożonego z produktów do gotowania, pozyskiwaniem ekstraktów z bursztynu, aplikacja do car-poolingu czy aplikacja przekształcająca utwory muzyczne na zapis nutowy. Trzy etapy wyłonią najlepszych Zgłoszenia do konkursu można składać od 2 do 31 stycznia 2020 roku za pośrednictwem strony www.gdyniaprzedsiebiorcza.pl – wystarczy wypełnić elektroniczny formularz. Później poznamy listę pomysłów na biznes, które przeszły weryfikację i zakwalifikują się do drugiego etapu. Ten zamknie złożenie przez uczestników tytułowego biznesplanu.- Na złożenie gotowego biznesplanu konkursowicze będą mieli czas do 31 marca. Autorzy najlepszych zostaną zaproszeni do finału, w którym zaprezentują swoje pomysły przed konkursowym jury. Zwycięzców poznamy 4 czerwca, podczas Gali Finałowej – mówi Beata Grzegorska z Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości.Konkurs „Gdyński Biznesplan” jest organizowany przez Gdynię nieprzerwanie od 2003 roku. Jego celem jest promocja przedsiębiorczości oraz wsparcie osób, które swoją przyszłość wiążą z własną działalnością gospodarczą, ale nie posiadają jeszcze odpowiedniego zaplecza (środków, lokalu, know-how). Co roku w konkursowe szranki staje kilkaset osób. Za organizację konkursu odpowiedzialne jest Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości. Głównymi partnerami konkursu są PKO Bank Polski, Refinitiv i Radmor. Regulamin konkursu wraz z listą nagród dostępny jest na www.gdyniaprzedsiebiorcza.pl. Konkurs można też śledzić na Facebooku. Galeria zdjęć Pobierz galerię Od 2 stycznia rusza rekrutacja do nowej edycji Gdyńskiego Biznesplanu, mat. prasowe Pobierz zdjęcie Warunki pobierania Wszelkie prawa do zdjęć lub grafik prezentowanych w ramach portalu, należą do Prowadzącego portal lub do podmiotów z nim współpracujących i podlegają ochronie prawnej. Prowadzący portal zezwala na kopiowanie i przedstawianie utworów jedynie w celach niekomercyjnych oraz pod warunkiem zachowania go w oryginalnej postaci i zachowaniem kontekstu tematu, do którego zostało wykorzystaneprzez redakcję gdynia.pl. Opublikowane materiały powinny zawsze zawierać źródło, czyli adres strony www.gdynia.pl. Na publikowanie utworów w innych celach wymagana jest zgoda właściciela strony czyli Prowadzącego portal. Opublikowano: 31.12.2019 12:00 Autor: Kamil Złoch (k.zloch@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 02.01.2020 14:12 Zmodyfikował: Kamil Złoch