W okresie świąteczno-noworocznym Sala Obsługi Mieszkańców i biura Strefy Płatnego Parkowania będą funkcjonować w zmienionych godzinach. Warto się z nimi zapoznać, żeby nie mieć przykrej niespodzianki. Wrzutnie dokumentów w dni robocze są czynne całodobowo. – Pracę urzędu w okresie świąteczno-noworocznym zaplanowaliśmy tak, aby mieszkańcy mogli załatwić sprawy w urzędzie jeszcze w Sylwestra. W dniach 28-30 grudnia urząd będzie pracował w normalnych godzinach. W dni robocze (w tym w Wigilię i Sylwestra) całodobowo działają wrzutnie dokumentów – mówi Rafał Klajnert, dyrektor Urzędu Miasta Gdyni. Sala Obsługi Mieszkańców, w tym kasy, 24 grudnia będzie nieczynna. 31 grudnia Sala Obsługi Mieszkańców funkcjonować będzie w godz. 7.00-15.00, a kasy w godz. 7.00-14.00. 24 grudnia nieczynny będzie również Urząd Stanu Cywilnego. W Sylwestra załatwimy tutaj sprawy w godz. 8.00-15.00.Gdyńskie Centrum Kontaktu (tel. 58 626 26 26) w Wigilię nie będzie pracować. W Sylwestra będzie dostępne dla mieszkańców w godz. 7.00-16.00.Wrzutnie dokumentów w budynku przy al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 i w budynku przy ul. 10. Lutego 24 są czynne całodobowo w dni robocze (w tym w Wigilię i Sylwestra), ale zamknięte w weekendy i święta.Biura obsługi klienta oraz kasy Strefy Płatnego Parkowania (ulicy Białostocka 3) będą czynne 24 grudnia w godz. 10.00-13.00, a 31 grudnia w godz. 10.00-14.00 (kasa dla interesantów będzie w tym dniu nieczynna). Opublikowano: 21.12.2020 08:00 Autor: Karolina Szypelt (karolina.szypelt@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 23.12.2020 10:14 Zmodyfikował: Paweł Jałoszewski