Co nowego

Napisy na gdyńskim PPNT zmienią opiekuna

Tysięczne hasło w oknach gdyńskiego Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego // fot. PPNT Gdynia

Tysięczne hasło w oknach gdyńskiego Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego // fot. PPNT Gdynia

Intrygują, motywują, wywołują uśmiech. Białe napisy, tworzone przez agencję marketingu strategicznego Whizbrand Group i pojawiające się w oknach jej biura, z końcem maja przejdą pod opiekę gdyńskiego Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Tysięczne i ostatnie hasło Whizbrand postawił 25 maja.

Zmiana wynika z przeprowadzki firmy do nowej siedziby.

Whizbrand, po prawie 10 latach dynamicznego rozwoju w murach PPNT, „wyfruwa z gniazda”. To naturalna droga, a dla nas także powód do dumy, że rola Parku jako inkubatora pomysłów biznesowych została zwieńczona sukcesem i Whizbrand żegnamy nie jako startup, ale dojrzałą firmę, którą tworzy dziś duży, profesjonalny zespół, realizujący mnóstwo nagradzanych i rozpoznawalnych kampanii, jak „Qultowa Świętojańska” dla Baltiq Plaza czy kampanie dla Centrum Riviera. Wciąż będziemy trzymać kciuki za ich sukcesy i rzecz jasna dobrze zaopiekujemy się napisem, który pozostaje w PPNT – mówi Katarzyna Czapiewska, kierownik Działu Komunikacji gdyńskiego Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego.

Szalone literki

Premierowe hasło pojawiło się dokładnie 21 lipca 2014 roku. Pretekstem do jego stworzenia były piąte urodziny firmy Whizbrand. Napis „Miłego dnia” - w oknach gdyńskiego Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego - był intrygującą niespodzianką. Jego odbiór okazał się bardzo pozytywny, a w kolejnych dniach w witrynach Whizbrand systematycznie zaczęły pojawiać się kolejne hasła. #WhizTalk, bo pod taką nazwą funkcjonuje ta inicjatywa, stał się stałym elementem nie tylko parkowego krajobrazu, ale też swoistym symbolem młodej, kreatywnej Gdyni. Był też pretekstem do rozmów i uśmiechów, a czasem nawet do zmiany trasy przejazdu podczas podróży po mieście.

Na ustawienie tysiąca niepowtarzalnych haseł #WhizTalk potrzebowaliśmy niemal czterech lat. Przez ten czas wielokrotnie ustawialiśmy hasła nawiązujące do tego, co dzieje się w mieście. Wiąże się z nim wiele fascynujących osobistych historii mieszkańców Gdyni, z których część przedstawiliśmy w dedykowanej witrynie whiztalk.pl i na Facebooku. Gdy poinformowaliśmy PPNT o planach wyprowadzki, poproszono nas o pozostawienie kartonowych liter w budynku. Cieszymy się, że jest chęć kontynuowania projektu, który od czterech lat angażuje lokalną społeczność. Niemal codziennie widzimy z okien naszego biura przechodniów, którzy fotografują hasło dnia – mówi Marcin Więckowski, założyciel Whizbrand Group.

Czy po przeprowadzce Whizbrand do nowej siedziby zmieni się coś w samych napisach? Czy #Whiztalk by PPNT będzie się czymś różniło?

Największą zmianą będzie fakt, że napis będzie układany nie na trzecim, a na piątym piętrze Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Samo hasło wciąż będzie zawierało 17 znaków łącznie z odstępami oraz znakami specjalnymi. Będziemy się starać, by przekaz był pozytywny i nawiązywał do wydarzeń, którymi żyje miasto, a jednocześnie na tyle uniwersalny, by każdy mógł się z nim zidentyfikować – zaznacza Czapiewska.

Hasła, które pojawiają się w oknach, może wymyślić każdy. Najciekawsze zostaną zrealizowane. Pomysły na hasła, tak jak dotychczas, można przekazywać poprzez: http://whiztalk.pl/project/stworz-haslo/.
 

O Whizbrand:

Firma Whizbrand od blisko 9 lat dostarcza skutecznych rozwiązań, odpowiadając na największe wyzwania marketingowe. Łączy praktyczne doświadczenia w zarządzaniu markami z dobrym rozumieniem procesów biznesowych. Jest członkiem Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Poza wsparciem strategicznym Whizbrand prowadzi też pełną implementację komunikacji: od projektowania graficznego, przez tworzenie systemów identyfikacji wizualnej, po koncepty kreatywne i zintegrowane działania z obszarów ATL/BTL/Interactive/PR.

Whizbrand, jako pierwsza firma w Gdyni, dwukrotnie otrzymał nominację w prestiżowym konkursie Effie Awards: w kategorii Retail za kampanię dla gdyńskiego Centrum Riviera oraz za kampanię „Qultowa Świętojańska” dla prestiżowej inwestycji Baltiq Plaza firmy Moderna Holding, za którą otrzymał Srebrną Nagrodę Effie. Na koncie zespołu Whizbrand są również takie realizacje jak kampanie promocyjne: gdyńskiego Budżetu Obywatelski, Gdyńskiego Biznesplanu, Międzynarodowego Forum Gospodarczego czy Muzeum Motoryzacji.

ikona

Najnowsze