Od lat działają w miejskiej przestrzeni i napędzają atmosferę naszego miasta. O kim mowa? O stowarzyszeniu Traffic Design, które znowu pozytywnie zaskoczyło mieszkańców Gdyni. Tym razem zespół zajął się metamorfozą baru mlecznego „Smakosz” w Chyloni. Projekt udało się zrealizować przy wsparciu miasta. O tym, że zespół Traffic Design uwielbia bary mleczne, wiadomo nie od dziś. A jeszcze bardziej lubi nadawać im nowy blask. Robi to z klasą i jednocześnie zachowuje klimat danego miejsca.Tym razem redesign przeszedł bar mleczny „Smakosz”. Lokal działa od 1961 roku. Znajduje się w Chyloni. Na czym polegała zmiana? Projektantka Eugenia Tynna i zespół Traffic Design własnoręcznie wykonali nowy szyld baru oraz dwa duże murale na bocznych ścianach budynku. Zadbali także o plakaty i naklejki na drzwiach lokalu.Bar „Smakosz”: przed i po redesignie, fot. Rafał Kołsut / Traffic DesignMiejsca takie jak bary mleczne to nie tylko ważne punkty gastronomiczne na mapie miasta, ale często też źródło niezwykłych historii i obiekty pełniące istotne funkcje społeczne. – Dlatego z pełną zajawką zajęliśmy się barem mlecznym „Smakosz”, który od 1961 roku działa w Chyloni. Zamiast banera nad wejściem znajdziecie się teraz wielki szyld autorstwa Eugenii Tynny. Na ścianach bocznych pojawiły się murale, a całość dopełniliśmy projektem plakatów oraz naklejek. Redesign zrealizowaliśmy przy wsparciu miasta – piszą w swoich mediach społecznościowych członkowie Traffic Design. Opublikowano: 04.01.2022 11:01 Autor: Magdalena Śliżewska (magdalena.slizewska@gdynia.pl) Zmodyfikowano: 04.01.2022 16:04 Zmodyfikował: Karolina Szypelt