Uwaga! W sobotę PKO Gdynia Półmaraton. Sprawdź zmiany w organizacji ruchu.
Co nowego

Zakończyła się druga edycja projektu Gdynia Kreatywna

8 grudnia 2016 r. uroczyście zakończyła się druga edycja projektu Gdynia Kreatywna organizowanego przez Urząd Miasta Gdyni - Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości.

Zakończenie drugiej edycji projektu Gdynia Kreatywna, fot. Michał Kowalski

W projekcie, którego celem jest wsparcie biznesów kreatywnych działających w Gdyni, udział wzięło 6 firm: Baga, FILO LOOP, Kalefixy, nautilo, Rexcraft i Rosnę Szybko. Projekt trwał pół roku. W tym czasie uczestnicy korzystali z opieki marketingowej studia kreatywnego. Mogli liczyć na odświeżenie identyfikacji wizualnej firmy, stworzenie sklepu internetowego, pomoc w opracowaniu strategii marketingowej, wykonanie profesjonalnych sesji zdjęciowych oraz warsztaty z mentorami z zakresu public relations, marketingu, sprzedaży oraz mediów społecznościowych.

Gdynia Kreatywna 2 to jednak nie tylko „twarde wsparcie" marketingowe dla 6 firm, ale także szereg wydarzeń towarzyszących dla branży kreatywnej z Gdyni i okolic. W tym roku największy nacisk położono na organizację „speed dates", czyli szybkich randek biznesowych. Ich celem było nawiązanie nowych kontaktów, znalezienie partnerów biznesowych, wymiana doświadczeń oraz integracja branży kreatywnej.

Zakończenie drugiej edycji projektu Gdynia Kreatywna, fot. Michał Kowalski

- W przemysłach kreatywnych czają się prawdziwe tygrysy biznesu. Chcemy, by ich przedsiębiorstwa rosły w siłę właśnie w Gdyni, słusznie uznawanej za miasto kultury i designu - mówiła podczas zakończenia projektu Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni.

Wydarzenie odbyło się w Galerii/Księgarni w Gdyńskim Centrum Filmowym. Każda z marek miała okazję zaprezentować swoją historię oraz korzyści, jakie wyniosła z udziału w projekcie.

fot. Michał Kowalski

ikona

Najnowsze