„Nie daj się okraść" oraz „Zasady ograniczonego zaufania" to nowe kampanie informacyjne promujące bezpieczne postawy wśród mieszkańców Gdyni. Od kilku dni w gdyńskich środkach komunikacji miejskiej można oglądać plakaty, przygotowane przez Wydział Prewencji Komendy Miejskiej Policji w Gdyni oraz Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni. Ich zadaniem jest promowanie bezpiecznej postawy podczas podróży. To początek akcji edukacyjno - informacyjnej „Nie daj się okraść", której celem jest zwrócenie uwagi podróżujących autobusami i trolejbusami na zagrożenie kradzieżą kieszonkową i udzielenie praktycznych porad w jakich sposób mogą się tego ustrzec. W trosce o bezpieczeństwo osób starszych zainicjowana została także kampania „Zasady ograniczonego zaufania". Promuje ona bezpieczne postawy w kontaktach z obcymi oraz informuje jak postępować, by nie zostać oszukanym np. motodą na „wnuczka".19.08.2010 r. Opublikowano: 19.08.2010 00:00 Autor: Łukasz _Kierznikiewicz (2010)