Wszystkich Świętych: zmiany w organizacji ruchu przy cmentarzach i funkcjonowaniu komunikacji miejskiej. Szczegóły w komunikacie. 
Dla biznesu

Nowa edycja „Gdyni kreatywnej" dla przedsiębiorców

„Gdynia kreatywna

„Gdynia kreatywna" to wydarzenie wspierające osoby prowadzące własne biznesy (fot. materiały pormocyjne)

Jesteś przedsiębiorcą i działasz na terenie Gdyni? Interesuje cię branża kreatywna? Weź udział w projekcie „Gdynia kreatywna”, którego celem jest wsparcie przedsiębiorczości w obszarze sektorów kreatywnych w Gdyni.


 
„Gdynia kreatywna” to projekt adresowany zarówno do osób, które dopiero planują swój biznes w branży kreatywnej, jak również do tych, które już działają jako przedsiębiorcy. Jego celem jest przede wszystkim aktywizacja w tym właśnie obszarze.
 
Projekt „Gdynia Kreatywna” przyciągnął do tej pory wielu młodych przedsiębiorców z Gdyni. Naszym celem jest przekazanie uczestnikom wydarzenia maksymalnej dawki konkretnej, merytorycznej wiedzy i narzędzi umożliwiających praktyczne wsparcie prowadzonych przez nich biznesów – informuje Monika Antkowiak z Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości.
 
Projekt miał już siedem edycji, w których łącznie udział wzięło kilkaset osób. W tym roku jego twórcy przyjrzą się zmianom w branży kreatywnej. Odpowiedzą na najczęściej zadawane obecnie przez przedsiębiorców pytania – jak reagować na trendy wyznaczane przez media społecznościowe i jak skutecznie budować markę w erze nieustannej zmiany?

Organizatorzy zaprosili do współpracy prelegentów, wśród których znajdą się:
  • Piotr Bucki – edukator, trener skutecznego myślenia i inżynier nawyków, autor książek,
  • Ignacy Bochiński – współwłaściciel grupy technologiczno-reklamowej KERRIS GROUP,
  • Ewa Kosz – Senior PR Manager i Senior Creative w Warsaw/Creatives,
  • Paweł Chodkiewicz – CEO grupy consultingowej ART-S,
  • Łukasz Kępiński – CEO Agencji Tears of Joy,
  • Paweł Dąbrowski – Marketing & e-Commerce Director w Kubota S.A.

 
Podczas sześciu prelekcji uczestnicy będą rozmawiać:

  • o nawykach zakupowych i kontekstach, które wpływają na ich kształtowanie,
  • o tym, jak znaleźć czas na kreatywność w biznesie,
  • jak prowadzić dialog z mediami i odbiorcami w erze komercjalizacji każdej przestrzeni,
  • o marketplace w biznesie kreatywnym,
  • o video w erze Social Search,
  • o case study na podstawie Kuboty.
Gdynia Kreatywna 2025 odbędzie się 25 października (sobota) w godzinach 10:00-17:00 w Pomorskim Park Naukowo-Technologicznym, budynek III.

Rejestracja: online.
Więcej o wydarzeniu na jego stronie.

ikona