Numer bieżący

Trwa remont Sali Obsługi Mieszkańca

Sala Obsługi Mieszkańca Urzędu Miasta Gdyni przy al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 jest nieczynna z powodu remontu.


Remont i reorganizacja wiążą się ze zmianami w funkcjonowaniu urzędu:
– prace remontowe mają potrwać do końca roku. W tym czasie przestrzeń od wejścia głównego do Urzędu Miasta Gdyni przy al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 do łącznika oraz półpiętro będą niedostępne;
– mieszkańcy będą mogli złożyć pismo do kancelarii, dokonać opłaty oraz załatwić sprawy, które obsługuje Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Gdyni, w innych pokojach lub lokalizacjach;
– obsługa spraw z zakresu Wydziału Spraw Obywatelskich oraz dwa stanowiska kasowe są przeniesione do lokalu przy ul. 3 Maja 27/31 (dawna siedziba banku PKO na rogu ul. 10 Lutego i 3 Maja). Punkt działa w godz. 7:00-16:00. Tutaj też dostaniecie Państwo biuletyn „Ratusz”.
Informacja oraz jedna kasa są przeniesione do sali nr 27 w budynku głównym Urzędu Miasta Gdyni. Tam też mieszkańcy mogą składać pisma, które zostaną przekazane do kancelarii urzędu.
Ponadto pisma do kancelarii urzędu można przekazywać poprzez wrzutnie w budynku głównym urzędu lub w siedzibie przy ul. 10 Lutego 24. Specjalny punkt będzie też działać w Gdyńskim Centrum Wspierania Przedsiębiorczości (ul. 10 Lutego 24). Tam również będzie dyżurować pracownik Gdyńskiego Centrum Kontaktu, u którego można przekazać pisma do kancelarii.

ikona