Dzięki jej pomysłom i aktywności nasze miasto wygrało konkurs w kategorii „fanpage istniejący" (utworzony przed rozpoczęciem akcji „Czas na Facebook"). Drugie miejsce zajął fanpage Stulecie Gmachu ZUW, a na trzecim znalazł się fanpage Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.
Dodajmy, że gdyński fanpage www.facebook.com/gdynia ma obecnie ponad 13.700 fanów.
Konkurs „Czas na Facebook" zorganizowały firma QNT Systemy Informatyczne i serwis PUBLICZNI.PL. Jego celem było zachęcenie instytucji publicznych do aktywnego zaangażowania się w działania w mediach społecznościowych, dlatego fanpage oceniane były w dwóch kategoriach: „fanpage istniejący" oraz „fanpage nowy" (utworzony po ogłoszeniu konkursu 18.11.2011). Do konkursu przystąpiły różne instytucje: były wśród nich duże urzędy państwowe, przedstawiciele miast, gmin i powiatów, ale też biblioteki publiczne, ośrodki kultury czy informacji turystycznej.
Dokonując oceny Jury wzięło pod uwagę następujące kryteria:
- aktywność prowadzącej fanpage instytucji, w szczególności związana z zachętami użytkowników do interakcji,
- kreatywność w prowadzeniu strony,
- umiejętność wykorzystania narzędzi społecznościowych dostępnych w serwisie Facebook.
Serdecznie gratulujemy naszej koleżance, a Państwa zapraszamy na gdyński fanpage.
Opublikowano: 31.05.2012 00:00
Autor: Małgorzata Omachel - Kwidzińska (m.omachel@gdynia.pl)