Prezydent Miasta Gdyni al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 81-382 Gdynia, tel. (058) 668 85 83, fax. (058) 662 28 39 ogłasza przetarg nieograniczony do 60.000 euro na montaż dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych i przebudowę pomieszczeń sanitarnych w budynku użytkowanym przez Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Zdrowia Psychicznego spółka z o.o. przy ul. Traugutta 9 w Gdyni. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w sekretariacie Wydziału Budynków Urzędu Miasta Gdyni, al. Zwycięstwa 96/98 I piętro, pok. 101 w godz. 8.00-16.00 po dokonaniu wpłaty w wysokości 30,00zł w kasie Urzędu, al. Marsz. Piłsudskiego 52/54, pok. 27 lub za zaliczeniem pocztowym. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień jest: Beata Brzostowska – kierownik Referatu Remontów Wydziału Budynków tel. 668 85 83 lub 668 85 88 Aleksander Kamiński – Inspektor Wydziału Budynków tel. 668 85 85 Oferty w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie Wydziału Budynków, przy al. Zwycięstwa 96/98 - pok. 101. Wymagane wniesienie wadium w wysokości: 5000zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu w kasie Urzędu Miasta Gdyni al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 lub na konto Nr 53 1440 1026 0000 0000 0040 10 37 Nordea Bank Polska S.A I oddział Gdynia, lub w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, które należy złożyć w kasie Urzędu Miasta. Termin składania ofert upływa dnia 31.08.2005 r. o godz. 9.00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.08.2005 r. o godz. 10.00 w siedzibie Wydziału Budynków, al. Zwycięstwa 96/98, pok. nr 104, I piętro. Termin realizacji zadania: - 16.12.2005 r. Nie przewiduje się możliwości składania ofert wariantowych. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych i warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kryteria oceny ofert: cena – 90 %, gwarancja - 10 %. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Prezydent Miasta Gdyni al. Marsz. Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, tel. (058) 668 85 83, fax. (058) 662 28 39 ogłasza przetarg nieograniczony do 60.000 euro na remont pomieszczeń i gabinetów lekarskich w budynku użytkowanym przez Miejską Stacje Pogotowia Ratunkowego przy ul. Żwirki i Wigury 14 w Gdyni. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w sekretariacie Wydziału Budynków Urzędu Miasta Gdyni, al. Zwycięstwa 96/98 I piętro, pok. 101 w godz. 8.00-16.00 po dokonaniu wpłaty w wysokości 10,00zł w kasie Urzędu, al. Marsz. Piłsudskiego 52/54, pok. 27 lub za zaliczeniem pocztowym. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień jest: Beata Brzostowska – kierownik Referatu Remontów Wydziału Budynków tel. 668 85 83 lub 668 85 88 Aleksander Kamiński – inspektor Wydziału Budynków tel. 668 85 85 Oferty w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie Wydziału Budynków, przy al. Zwycięstwa 96/98 - pok. 101. Termin składania ofert upływa dnia 05.09.2005 r. o godz. 9.00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.09.2005 r. o godz. 10.00 w siedzibie Wydziału Budynków, al. Zwycięstwa 96/98, pok. nr 104, I piętro. Termin realizacji zadania: - 28.10.2005 r. Nie przewiduje się możliwości składania ofert wariantowych. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych i warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kryteria oceny ofert: cena – 100 %, Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Dyrekcja Szkoły Podstawowej Nr 10 Gdynia, ul. Morska 192 ogłasza przetarg nieograniczony do 60 000 Euro na zadanie pn: montaż dźwigu dla osób niepełnosprawnych, wraz z budową szybu windy”. Termin wykonania – III kwartał 2005 roku. Otwarcie ofert odbędzie się 31.08.2005 r. o godz. 10.00 w Szkole Podstawowej Nr 10 w Gdyni. Specyfikację istotnych warunków zamówienia za opłatą 30 zł można odebrać w siedzibie zamawiającego, sekretariat szkoły. Termin składania ofert – do dnia 31.08.2005 r. do godz. 9.00 w sekretariacie szkoły. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowej lub częściowej. Termin związania z ofertą 30 dni. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają: wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena 90 proc., gwarancja 10 proc. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest Czesław Bigot, tel. 623 06 33, 605 303 220. Teatr Miejski im. Witolda Gombrowicza w Gdyni ul. Bema 26,81-381 Gdynia Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości do 60 000 EURO na „Wykonanie usługi ochrony budynku i mienia Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza przy ul. Bema 26 , 81 –381 Gdynia w postaci całodobowej ochrony fizycznej wykonywanej przez jednego pracownika. ” Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać w siedzibie Teatru Miejskiego, w pok. nr 10 w dni powszednie w godzinach 9.00 – 16.00. Upoważniona do kontaktu z Wykonawcami jest Ilona Czech , tel. (058) 620-78-46, fax (058 )661-71-23. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. Warunkiem ubiegania się o udzielenie zamówienia jest spełnienie warunków określonych w Art. 22 i 24 Prawa Zamówień Publicznych, oraz w SIWZ. Kryteria oceny ofert: Cena - 80 %, Dodatkowe usługi -monitoring 20 % . Termin składania ofert upływa w dniu 01.09. 2005 roku o godzinie 14.00. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Teatru Miejskiego im.Witolda Gombrowicza w Gdyni, ul. Bema 26 - pok. nr 8, w dniu 1 września 2005 roku o godzinie 15.00. Dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej 81-401 Gdynia, ul. Świętojańska 141/143 ogłasza przetarg nieograniczony na remont pomieszczeń Filii nr 18 w Gdyni ul. Kartuska 20 (o powierzchni użytkowej 288 m2) Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Gdyni, ul. Świętojańska 141/143, od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 -15.00. (Koszt SIWZ 30 PLN ). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/2004, poz.177, z późn. zm.); wykonali w ciągu ostatnich 5 lat z należytą starannością minimum 3 kontrakty o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia; dysponują kadrą techniczną potrzebną do wykonania remontu, przynajmniej jedna osoba posiada uprawnienia w specjalności budowlano-konstrukcyjnej bez ograniczeń. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium. Przy wyborze i ocenie złożonych ofert zamawiający będzie się kierował wyłącznie kryterium ceny -100%. Oferty należy złożyć w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Gdyni, ul. Świętojańska 141/143, do dnia 18 sierpnia 2005 r. do godz. 10.00. Wykonawcy zostają związani ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Marek Łabiak i Elżbieta Gwiazdowska tel. (058) 622 73 55. Prezydent Miasta Gdyni al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 informuje, że w BZP Nr 150 z dnia 19.07.2005 r. poz. 35547 został ogłoszony przetarg nieograniczony powyżej 60.000 EURO na zadanie pn: „przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Morskiej w Gdyni” Zakres robót obejmuje: przebudowę kanalizacji deszczowej, montaż separatora lamelowego typu 100/10000 Dw wraz z osadnikiem piasku, zabezpieczenie urządzeń elektrycznych i teletechnicznych, przebudowę linii kablowych oraz odbudowę nawierzchni bitumicznej po robotach. Termin realizacji 2005-2006 r. Szczegółowy zakres określa SIWZ. Otwarcie ofert odbędzie się 6.09.2005r o godz.10.00 pok. 105 w Urzędzie Miasta Gdyni. Wysokość wadium: 60 .000,-zł Specyfikację istotnych warunków zamówienia za opłatą: 200 ,-zł można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 231 – Wydział Inwestycji. Termin składania ofert – do 6.09.2005 r. do godz. 9.00 w pokoju nr 237 Urzędu Miasta Gdyni – Wydział Inwestycji. W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy: spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, spełniają wymogi określone w art.22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie przewiduje składania oferty wariantowej lub częściowej. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena 90 %, okres udzielonej rękojmi 5 % , okres wykonania 5 % Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Oferentami jest Barbara Mierzwa tel. 0-58 66 88 306 – Wydział Inwestycji. Prezydent Miasta Gdyni al. Marsz. Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, Wydział prowadzący sprawę: Wydział Geodezji pok.305,tel. (058) 668 85 35, fax (058) 668 85 50, Ogłasza się przetarg nieograniczony do 60 000 euro na wykonanie prac w zakresie uzupełnienia danych ewidencyjnych dotyczących budynków w operacie ewidencji gruntów i budynków m.Gdyni dla 6500 budynków zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.03.2001r .w sprawie ewidencji gruntów i budynków dla Wydziału Geodezji Urzędu Miasta Gdyni, Termin realizacji zamówienia (wymagany) – do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy. Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać na pisemny wniosek w Urzędzie Miasta Gdyni mieszczącym się przy al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 w Gdyni p.305. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Gdyni mieszczącym się przy al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 w Gdyni pok.8. Koperta winna być oznaczona w następujący sposób: Urząd Miasta Gdyni, 81-382 Gdynia, al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 „Przetarg na uzupełnienie rejestru budynków w ewidencji gruntów i budynków m.Gdyni” Nie otwierać przed 29.08.2005 roku .godz.12.30 ”. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Oferentem jest Wiesław Indyk, tel.(58) 668 85 36,e-mail: w.indyk@gdynia.pl. Termin składania ofert upływa dnia 29.08.2005 godz.12. 00. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego pokój 105 I piętro Urzędu, w dniu 29.08.2005 r.,godz.12.30. W przetargu mogą wziąć udział Oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z zamówieniach publicznych, spełniający warunki zawarte w art. 22 w/w ustawy oraz wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym : 1. Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym Przedmiotem Zamówienia, określonej we wpisie np. do ewidencji działalności gospodarczej, RHB lub KRS, 2. Posiadanie uprawnień zawodowych w zakresie 1 i 2 przynajmniej przez kierownika zespołu roboczego przewidzianego do wykonania roboty, 3. Wykonanie w ciągu trzech lat przed rozpoczęciem niniejszego postępowania przynajmniej 1 zamówienia o przedmiocie i stopniu złożoności porównywalnym z Ofertą o minimalnej wartości 20.000 zł brutto. 4. Wniesienie wadium w wysokości 5000 zł. Kryteria wyboru ofert: 70% cena, 30% termin wykonania zamówienia. Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia ,kryteria wyboru ofert zamieszczono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 Gdynia ul. Hallera 9, tel. 622 22 24 ogłasza przetarg nieograniczony do 60 000 EURO na dowóz dzieci niedosłyszących do szkoły w roku szkolnym 2005/06. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w sekretariacie szkoły. Termin składania ofert: 1.09.2005r. godz.10.00. Otwarcie ofert: 1.09.2005r. godz.11.00 w siedzibie Zamawiającego. Kryteria wyboru oferty: cena 100%. Nie przewiduje się składania ofert wariantowych. W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24 i 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki SIWZ. Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 16 Gdynia ul. Chabrowa 43 ogłasza przetarg nieograniczony do 60.000 EURO na dostawy mięsa i art. spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 16. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w sekretariacie szkoły w godz. 9.00 – 13.00 po wpłacie do kasy szkoły 20 zł. Do kontaktu z oferentami upoważniona jest Sylwia Rzeszótko – kierownik Gospodarczo - Administracyjny oraz Hanna Śmiłowska – intendent, pod numerem tel. 623 85 67, 623 86 35 w godz. 9.00 - 13.00. W przetargu mogą brać udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art.19 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ustawy o zamówieniach publicznych. Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni ul. Witomińska 76, 81-311 Gdynia ogłasza przetarg nieograniczony o wartości do 60 000 euro na przygotowanie i dostarczenie posiłków profilaktycznych dla pracowników zarządu cmentarzy komunalnych w Gdyni. Zamówienie składa się z dwóch zadań: Zadanie 1. przygotowanie i dostarczenie posiłków profilaktycznych dla pracowników zatrudnionych w Gdyni przy ul. Witomińskiej 76 – w ilości średnio 20 posiłków dziennie. Zadanie 2. przygotowanie i dostarczenie gorących posiłków profilaktycznych dla pracowników zatrudnionych w Kosakowie przy ul. Rzemieślniczej 26c – w ilości średnio 10 posiłków dziennie. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - Usługi przygotowywania posiłków -55321000-6 - Usługi dostarczania posiłków -55520000-1 Specyfikację można odebrać w ZCK w Gdyni przy ul. Witomińskiej 76, pok. nr 17 w godz. 8.00 - 14.00. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami i udzielenia wyjaśnień jest: Jarosław Turosz –tel. (058) 660 89 56. Oferty należy składać w sekretariacie ZCK przy ul. Witomińskiej 76 w Gdyni. Termin składania ofert upływa dnia 22-08-2005 r. o godz. 13.00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22-08-2005 r. o godz. 13.15 w siedzibie Zamawiającego. Wymagany termin realizacji: 01.09.2005 r. – 31.05.2006 r. Termin związania oferty wynosi 30 dni. Kryteria oceny ofert: cena oferowana: 100%. Nie przewiduje się składania ofert wariantowych. Przewiduje się składanie ofert częściowych. W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zespół Szkół Usługowych Gdynia, ul. Morska 77 ogłasza konkurs ofert na prowadzenie sklepiku szkolnego. Oferty można składać w pokoju nr 4 (sekretariat), tel.621 61 92, w godz. 8.30 - 14.30. Urząd Miasta Gdyni poszukuje kandydatów na stanowisko podinspektora w Wydziale Dróg w Referacie ds. zajęć pasa drogowego Liczba lub wymiar etatów: 1 Główne obowiązki: prowadzenie rejestrów wydawanych zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji zezwalających na umieszczenie urządzeń uzbrojenia podziemnego, naziemnego i nadziemnego w pasie drogowym, przyjmowanie wniosków, wystawianie zezwoleń dla zajęć pasa drogowego, analizowanie projektów tymczasowej organizacji ruchu drogowego – wprowadzanych na czas realizacji robót w pasie drogowym, wydawanie zezwoleń i uzgodnień dla przejazdów pojazdów nienormatywnych, naliczanie opłat i kar za zajęcia pasa drogowego i przejazdy nienormatywne oraz wystawianie faktur VAT, zbieranie informacji o wszystkich zajęciach pasa drogowego i przekazywanie komunikatów do prasy i radia, maszynopisanie dla potrzeb Referatu i Wydziału. Wykształcenie: minimum średnie – technik drogowy oraz staż co najmniej 3 lata, preferowane wykształcenie wyższe – kierunek: budownictwo lądowe – specjalność drogi. Wymagania konieczne: Umiejętność biegłej obsługi komputera (szczególnie programów Word, Excel), Prawo jazdy kat. B (minimum), Swoboda wyrażania myśli w mowie i piśmie Wymagane dokumenty i oświadczenia: Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, Życiorys i list motywacyjny. Dokumenty należy składać lub przesyłać do dnia 15 sierpnia 2005r. pod adresem: Urząd Miasta Gdyni Wydział Kadr i Szkoleń, al. Marsz. Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia z dopiskiem „Oferta pracy – podinspektor w Wydziale Dróg”. Inne informacje: Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (058) 668-86-91 Prezydent Miasta Gdyni al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 81 - 382 Gdynia Informuje, że w dn. 04.08.05r. przekazano do Urzędu Zamówień Publicznych ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o przewidywanej wartości powyżej 60.000 EURO na zadanie pn.: Całoroczna konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulic, placów i schodów, będących własnością Gminy Miasta Gdyni, w okresie od 1.11. 2005 r. do 30.09.2008r. Szczegółowy zakres zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Specyfikację za opłatą: 20,-zł można odebrać w siedzibie Wydziału Gospodarki Komunalnej, Gdynia, al. Zwycięstwa 96/98, pok. Nr 107 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 27.09.2005 r. Oferty należy składać do dnia 27 września 2005 r. do godziny 9.00 drogą pocztową lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, Gdynia, al. Marsz. Piłsudskiego 52/54, Kancelaria ogólna (pok. Nr 8). Pracownikami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są: Sylwin Pawelczyk, Jacek Raikowski, tel. 58 668 83 19. Pełną treść ogłoszenia zamieszczono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i na stronie internetowej www.gdynia.pl w dziale Zamówienia Publiczne. Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni ul. Zakręt do Oksywia 10 ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę, instalację, konfigurację, szkolenie użytkowników, wdrożenie oraz trzyletni serwis zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania jednostką finansów publicznych – Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni. Termin realizacji: dostawa, instalacja, konfiguracja, szkolenie użytkowników, wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego - maksymalny do 150 dni od daty podpisania umowy; serwis zintegrowanego systemu informatycznego –36 miesięcy od daty zakończenia pełnego jego wdrożenia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz częściowych. Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonywania oceny spełniania warunków przez zamawiającego zawiera Specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Wadium: 4 560 zł. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 90%, okres pełnego wdrożenia (dostawa, instalacja, konfiguracja, szkolenie użytkowników i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego) – 10%. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego (pok. nr 8) lub pocztą. Cena formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia – 20 zł (plus podatek VAT) Uprawniony do kontaktów z wykonawcami: Krzysztof Borzyszkowski – Kierownik DOKON - strona merytoryczna - tel.: (0-58) 660-54-17 (dni robocze - w godzinach: 10.00 - 13.00) Termin i miejsce składania ofert: 23 sierpnia 2005 roku godz.10.00, siedziba zamawiającego, pok. nr 8. Termin i miejsce otwarcia ofert: 23 sierpnia 2005 roku godz. 11.00, siedziba zamawiającego, pok. nr 9. Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni ul. Witomińska 76, 81 - 311 Gdynia ogłasza przetarg nieograniczony o wartości do 60 000 euro na wykonanie modernizacji drogi wewnętrznej (nawierzchnia asfaltowa) na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Witomińskiej w Gdyni – 2 etap. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Specyfikację można odebrać w ZCK w Gdyni, pok. nr 17 przy ul. Witomińskiej 76 w Gdyni w godz. 8.00 - 14.00. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami i udzielenia wyjaśnień jest: Michał Grabski – specjalista ds. remontów i inwestycji tel. 660 89 65. Oferty należy składać w sekretariacie ZCK przy ul. Witomińskiej 76 w Gdyni. Termin składania ofert upływa dnia 31.08.2005 r. o godz. 13.00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.08.2005 r. o godz. 13.15 w siedzibie Zamawiającego. Wymagany termin realizacji: do 31 października 2005 r. Termin związania oferty wynosi 30 dni. Kryteria oceny ofert: cena - 100 % Nie przewiduje się składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się składania ofert częściowych. W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Prezydent Miasta Gdyni informuje o wywieszeniu w budynku Urzędu Miasta na tablicy ogłoszeń znajdującej się na III piętrze przy pokoju 336 wykazu nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży w formie przetargu ustnego ograniczonego położonej przy ulicy Cynamonowej oznaczonej na karcie mapy NR 38 obręb Wielki Kack jako działka nr 712/13 o powierzchni 975 m2. Wykaz nr 566/2005/IV/M stanowiący załącznik do Zarządzenia Nr 10345/05/IV/M Prezydenta Miasta Gdyni z dnia 19 lipca 2005 roku wywieszony jest na okres 21 dni od dnia 26 lipca 2005 roku do 16 sierpnia 2005 roku. Prezydent Miasta Gdyni informuje o wywieszeniu w budynku Urzędu Miasta Gdyni na tablicy ogłoszeń znajdującej się na IV piętrze przy pokoju 428 wykazu nieruchomości przeznaczonej do wydzierżawienia położonej w Gdyni przy: ul. Rybaków, obejmującej część działki gruntu nr 1062/10 oznaczonej na KM 19 Pogórze, przeznaczonej do wydzierżawienia na cele rolnicze - uprawy jednoroczne, ul. Rybaków, obejmującej część działki gruntu nr 41/3 oznaczonej na KM 36 Gdynia, przeznaczonej do wydzierżawienia na cele rolnicze - uprawy jednoroczne, ul. Rybaków, obejmującej część działki gruntu nr 80/3 oznaczonej na KM 36 Gdynia, przeznaczonej do wydzierżawienia na cele rolnicze - uprawy jednoroczne, ul. Rybaków, obejmującej część działki gruntu nr 39/1 oznaczonej na KM 36 Gdynia, przeznaczonej do wydzierżawienia na cele rolnicze - uprawy jednoroczne, ul. Dickmana, obejmującej część działki gruntu nr 176; 177 oznaczonej na KM 42 Gdynia, przeznaczonej do wydzierżawienia na cele rolnicze - uprawy jednoroczne, ul. Bosmańskiej, obejmującej część działki gruntu nr 313 oznaczonej na KM 125 Gdynia , przeznaczonej do wydzierżawienia na zieleń ozdobną - izolacyjną, ul. Wolności, obejmującej część działki gruntu nr 1073/341 oznaczonej na KM 53 Gdynia, przeznaczonej do wydzierżawienia na zieleń ozdobną Wykaz wywieszono na okres 21 dni: od 20.07.2005 r. do 9.08.2005 r. Prezydent Miasta Gdyni al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 informuje, że w BZP Nr 150 z dnia 19.07.2005r. poz. 35547 został ogłoszony przetarg nieograniczony powyżej 60.000 EURO na zadanie pn: „przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Morskiej w Gdyni” Zakres robót obejmuje: przebudowę kanalizacji deszczowej, montaż separatora lamelowego typu 100/10000 Dw wraz z osadnikiem piasku, zabezpieczenie urządzeń elektrycznych i teletechnicznych, przebudowę linii kablowych oraz odbudowę nawierzchni bitumicznej po robotach. Termin realizacji 2005-2006 r. Szczegółowy zakres określa SIWZ. Otwarcie ofert odbędzie się 6.09.2005r o godz.10.00 pok. 105 w Urzędzie Miasta Gdyni. Wysokość wadium: 60 .000,-zł Specyfikację istotnych warunków zamówienia za opłatą: 200 ,-zł można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 231 – Wydział Inwestycji. Termin składania ofert – do 6.09.2005 r. do godz. 9.00 w pokoju nr 237 Urzędu Miasta Gdyni – Wydział Inwestycji. W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy: spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, spełniają wymogi określone w art.22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie przewiduje składania oferty wariantowej lub częściowej. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena 90 %, okres udzielonej rękojmi 5 % , okres wykonania 5 % Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Oferentami jest Barbara Mierzwa tel.0-58 66 88 306 – Wydział Inwestycji. Prezydent Miasta Gdyni al. Marsz. Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, tel. (058) 668 83 70, fax (058) 620 97 98 ogłasza przetarg nieograniczony o wartości przekraczającej wartość 130 000 euro na: zakup systemu elektronicznego zarządzania dokumentami, sprawami i procesami pracy dla Urzędu Miasta Gdyni. Zakres zamówienia to dostawa, instalacja, uruchomienie, szkolenie administratorów i użytkowników oraz świadczenie asysty technicznej systemu elektronicznego zarządzania dokumentami, sprawami i procesami pracy. Oprogramowanie będzie docelowo na 500 stanowiskach PC. System zostanie zainstalowany na serwerze Urzędu Miasta Gdyni. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 218 II piętro przy al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 w Gdyni w godz. 8.00-16.00. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień jest Jerzy Przeworski – naczelnik Wydziału Informatyki tel. 668 83 70, e-mail: wydz.informatyki@gdynia.pl Miejsce realizacji: Urząd Miasta Gdyni Oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Gdyni pok. 8, al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 w Gdyni. Termin składania ofert upływa 29 września 2005 r. o godz. 14.00. Otwarcie ofert nastąpi 29 września 2005 r. o godz. 14.30 w siedzibie Zamawiającego sala 112 (I piętro). Wysokość wadium: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wymagany termin realizacji: okres 3 lat od daty zawarcia umowy. Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Kryteria oceny oferty: cena oferty - 100% Nie przewiduje się składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się składania ofert częściowych. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawią ofertę zgodną z wymogami ustawy i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, wykażą przynajmniej 2 (zakończone) zrealizowane wdrożenia oferowanego Systemu, na minimum 150 użytkowników każde, w okresie ostatnich 3 lat (28.09.2002 – 29.09.2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wniosą wadium w kwocie i terminie określonym w SIWZ, prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym Przedmiotem zamówienia, określoną we wpisie np. do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS. Prezydent Miasta Gdyni al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 informuje, że w BZP Nr 152 z dnia 21.07.2005 r poz.35984 został ogłoszony przetarg nieograniczony powyżej 60.000 EURO na zadanie pn: „budowa układu drogowego z oświetleniem dla osiedla Cadena w Gdyni”. Zakres robót obejmuje wykonanie: nawierzchni drogowej z asfaltobetonu, kostki brukowej oraz płyt betonowych pełnych, chodników, schodów terenowych, zieleni, usunięcie kolizji energetycznych, oświetlenie ulicy. Termin wykonania 2005 - 2006 . Szczegółowy zakres określa SIWZ. Otwarcie ofert odbędzie się dnia: 8.09.2005 r. o godz.10.00 pok. 105 w Urzędzie Miasta Gdyni. Wysokość wadium : 15 .000,-zł Specyfikację istotnych warunków zamówienia za opłatą : 70,00 ,-zł można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 231 – Wydział Inwestycji. Termin składania ofert – do dnia: 8.09.2005 r. do godz. 9.00 w pokoju nr 237 Urzędu Miasta Gdyni – Wydział Inwestycji. W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy: spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, spełniają wymogi określone w art.22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie przewiduje składania oferty wariantowej lub częściowej. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena 90 % , okres wykonania 5 %, okres udzielonej rękojmi 5 % . Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Oferentami jest Barbara Mierzwa tel.0-58 66 88 306 – Wydział Inwestycji. Prezydent Miasta Gdyni al. Marsz. Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, tel. (058) 668 85 83, fax. (058) 662 28 39 ogłasza przetarg nieograniczony do 60.000 euro na montaż dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych i przebudowę pomieszczeń sanitarnych w budynku użytkowanym przez Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Zdrowia Psychicznego spółka z o.o. przy ul. Traugutta 9 w Gdyni. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w sekretariacie Wydziału Budynków Urzędu Miasta Gdyni, al. Zwycięstwa 96/98 I piętro, pok. 101 w godz. 8.00-16.00 po dokonaniu wpłaty w wysokości 30,00zł w kasie Urzędu, al. Marsz. Piłsudskiego 52/54, pok. 27 lub za zaliczeniem pocztowym. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień jest: Beata Brzostowska – kierownik Referatu Remontów Wydziału Budynków tel. 668 85 83 lub 668 85 88 Aleksander Kamiński – Inspektor Wydziału Budynków tel. 668 85 85 Oferty w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie Wydziału Budynków, przy al. Zwycięstwa 96/98 - pok. 101. Wymagane wniesienie wadium w wysokości: 5000zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu w kasie Urzędu Miasta Gdyni al. Marsz. Piłsudskiego 52/54 lub na konto Nr 53 1440 1026 0000 0000 0040 10 37 Nordea Bank Polska S.A I oddział Gdynia, lub w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, które należy złożyć w kasie Urzędu Miasta. Termin składania ofert upływa dnia 31.08.2005 r. o godz. 9.00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.08.2005 r. o godz. 10.00 w siedzibie Wydziału Budynków, al. Zwycięstwa 96/98, pok. nr 104, I piętro. Termin realizacji zadania: - 16.12.2005 r. Nie przewiduje się możliwości składania ofert wariantowych. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych i warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kryteria oceny ofert: cena – 90 %, gwarancja - 10 %. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Prezydent Miasta Gdyni informuje o wywieszeniu w budynku Urzędu Miasta na tablicy ogłoszeń znajdującej się na III piętrze przy pokoju 336 wykazu nieruchomości przeznaczonej do wydzierżawienia na wybudowanie i prowadzenie oddziału Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego na czas oznaczony 30 lat położonej przy ulicy Opata Hackiego oznaczonej na karcie mapy NR 28 obręb Gdynia jako działki nr 446/75, 445/75, 283/76 oraz 289/77 o łącznej powierzchni 5 796 m2. Wykaz nr 542/2005/IV/M stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 10005/05/IV/M Prezydenta Miasta Gdyni z dnia 21 czerwca 2005 roku wywieszony jest na okres 21 dni od dnia 20 lipca 2005 roku do 10 sierpnia 2005 roku. Opublikowano: 12.08.2005 00:00 Autor: root root (biuro@npc.pl)