Gdynia rozpoczęła 16 kwietnia br. na kanale TVN 24 nową kampanię reklamującą możliwości biznesowe Miasta.W ramach podpisanej z Miastem umowy Grupa TVN wyprodukowała i wyemituje dwa spoty reklamujące Gdynię. Jeden o długości 8 sekund jako tzw. wskazanie sponsorskie - przed i po programie Bilans Dnia - a drugi spot 30 sekundowy, którego emisja rozpocznie się 7 maja i potrwa do 24 maja, będzie zapraszał na Międzynarodowe Forum Gospodarcze odbywające się w Gdyni w dniach 23-24 maja. W obydwu filmach Gdynię przedstawiono jako znakomite miejsce do robienia interesów, lokowania kapitału, w którym życie gospodarcze toczy się intensywnie, a walory turystyczne i rekreacyjne sprzyjają wypoczynkowi.Wybór telewizji TVN jako kanału promocji Gdyni wiąże się z założoną grupą docelową reklamy, którą są menedżerowie, biznesmeni, inwestorzy, profesjonaliści, którzy są głównymi odbiorcami stacji.Miasto zaplanowało także reklamę z wykorzystaniem innej stacji telewizyjnej, a mianowicie ogólnopolskiej telewizji regionalnej. Na kanale TVP3 zaplanowano kilkudniową emisję spotu 30 sekundowego. Na kampanię telewizyjną Miasto przeznaczyło 286 000 zł. Opublikowano: 19.04.2007 00:00 Autor: Małgorzata Omachel - Kwidzińska (m.omachel@gdynia.pl)