Zespół Innowacji i Technologii Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości planuje w 2010 roku rozpoczęcie realizacji kampanii promującej postawy proinnowacyjne w społeczeństwie. Cele kampanii sąnastępujące:•budowanie wartości pojęcia „innowacyjność”,•zwiększanie zainteresowania przedsiębiorców współpracą z sektorem nauki,•zwiększanie zainteresowania mediów innowacyjnością,•kreowanie postaw proinnowacyjnych wśród kadry zarządzającej i pracowników przedsiębiorstw.Adresatami działań promocyjnych będą:•przedsiębiorcy i pracownicy przedsiębiorstw,•naukowcy i jednostki naukowe,•dziennikarze.Najbardziej pożądanym efektem końcowym planowanej kampanii będzienawiązanie i kontynuowanie współpracy przedsiębiorców i naukowców. Dziennikarze z kolei będą informować społeczeństwo o możliwościach i korzyściach płynących z takiej współpracy.Zmianie postaw i zwiększeniu świadomości opinii publicznej i grupdocelowych w zakresie innowacyjności służyć będą:•kampania informacyjno - reklamowa w mediach (m.in. TV, radio, prasa),•cykliczne konkursy (Konkurs Polski Produkt Przyszłości, Konkurs wspierający innowacyjność pracowników i firm oraz Konkurs wspierający dziennikarstwo innowacyjne),•kampania internetowa,•działania PR.Kampania potrwa 3 lata i zakończy się w 2012 roku. Projekt współfinansowany będzie z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (poddziałanie 2.1.3).W związku z planowanym rozpoczęciem kampanii promocyjnej zwracamy się do Państwa z gorącą prośbą o dzielenie się z nami pomysłami i spostrzeżeniami dotyczącymi planowanej kampanii. Wszelkie sugestie z Państwa strony, dotyczące planowanych działań promocyjnych, prosimy przesyłać na adres e-mailowy: proinnowacje@parp.gov.pl. Opublikowano: 27.11.2014 23:10 Autor: Administrator