Co nowego

Spotkajmy się #wGdyni

Przedstawiciele branży eventowej odwiedzili Gdynię, żeby poznawać potencjał oraz bogatą ofertę turystyczną i biznesową naszego miasta // fot. Magdalena Czernek

Przedstawiciele branży eventowej odwiedzili Gdynię, żeby poznawać potencjał oraz bogatą ofertę turystyczną i biznesową naszego miasta // fot. Magdalena Czernek

25.11.2019 r.

Przez dwa dni będą poznawać potencjał oraz bogatą ofertę turystyczną i biznesową naszego miasta. Organizatorzy konferencji i eventów z całej Polski odwiedzają Gdynię, aby przekonać się, że to dobre miejsce na realizację m.in. spotkań biznesowych, warsztatów, seminariów czy koncertów. Wszystko w ramach kolejnej już edycji wydarzenia „Spotkajmy się w Gdyni”. To wizyta studyjna połączona z warsztatami, która ma na celu  promocję bazy dla przemysłu spotkań i rozwoju turystyki.
 
Tym razem gościmy przedstawicieli 19 firm z całej Polski. Podczas spotkań poznają oni oferty hoteli, restauracji, centrów konferencyjnych, muzeów, teatrów, szkół wyższych czy obiektów sportowo-rekreacyjnych, które mają w swojej ofercie atrakcje dla grup.
 
Tegoroczna edycja „Spotkajmy się w Gdyni” rozpoczęła się w przyjaznych wnętrzach Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego. To jedna z wizytówek naszego miasta. Poza laboratoriami i siedzibami wielu innowacyjnych firm, mieści się tam również centrum konferencyjne z 35 salami i 1300 miejscami siedzącymi. Spotkanie otworzyła wiceprezydent Gdyni Katarzyna Gruszecka-Spychała.
 
Zapraszamy przedstawicieli branży turystycznej z całej Polski, żeby naocznie przekonali się, co mamy doskonałego w Gdyni i dlaczego warto wybrać nasze miasto jako destynację turystyczną. Dzięki temu rzeczywiście przyjeżdża do nas coraz więcej turystów, szczególnie tych, na których najbardziej nam zależy, czyli biznesowych. Pokazujemy tutaj różnorodność naszego miasta – poczynając od tego, jak piękne jest położone, a kończąc na tym, co może zaoferować również w sensie czysto technicznym, czyli jakie mamy sale konferencyjne czy szeroki pakiet rozrywek. Każdy znajdzie tu coś dobrego, niezależnie od tego, czy interesuje go sport, zakupy czy kultura najwyższej próby. To wizyta studyjna, która pozwala przekonać się, jak jest naprawdę – mówi Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki.


 
Wydarzenie organizuje miasto wraz z Gdyńska Radą Turystyczną. To platformą współpracy strategicznej i promocyjnej pomiędzy miastem, a podmiotami działającymi w branży turystycznej na terenie Gdyni. Należą do niej organizatorzy turystyki przyjazdowej, pobytów turystycznych, imprez i konferencji, przedsiębiorcy, uczelnie wyższe kształcące na kierunkach turystycznych, muzea, teatry i lokalny samorząd. Wszyscy mają wspólny cel – przyciągnąć do Gdyni jak największą liczbę atrakcyjnych wydarzeń.
 
Gdynia jest cudownym miastem, wspaniałym miejscem do życia i znanym turystycznie. Chcemy tu przede wszystkim promować i zachęcać do zapoznania się z kulturą naszego miasta i jego walorami. Możemy sprzedawać się kompleksowo. My jako firma oferujemy usługi cateringowe, ale za naszymi plecami siedzą przedstawiciele innych ciekawych przedsiębiorstw i instytucji np. z branży hotelowej. Wspólne prezentowanie usług sprawia, że nasza oferta staje się ciekawsza i bardziej zachęcająca – mówi Brygida Hirszler, prezes zarządu Banglob Catering.
 
„Spotkajmy się w Gdyni” to dwudniowa wizyta studyjna połączona z warsztatami. Pierwszego dnia uczestnicy wzięli udział tzw. randkach biznesowych. To indywidualne rozmowy przy stolikach z przedstawicielami lokalnych organizacji, firm i instytucji. Prezentowały one swoje oferty, a goście podchodzili do każdego i zapoznawali się z przygotowanymi propozycjami usług. Po sygnale dźwiękowym każdy podchodził do kolejnego stolika. Taka forma prezentacji została doceniona przez uczestników.
 
Gdynia to świeża destynacja. Jest to atut i należy to wykorzystać, bo możliwości są tutaj ogromne. Branża eventowa musi się rozwijać, dlatego cały czas poszukujemy nowych obiektów i destynacji. Zaproszenie w jednym czasie zarówno dostawców, jak i potencjalnych kupców jest znakomitym pomysłem. Oszczędzamy na tym czas, w zamian otrzymujemy ogromną dawkę informacji, więc jest to niezwykle cenna inicjatywa. Trzymam kciuki za kolejne edycje, bo nasza branża jest naprawdę duża – mówi Anna Jędrocha z Symposium Cracoviense z Krakowa.
 
Potem uczestnicy przeszli do Centrum Nauki Experyment, gdzie przekonali się, w jaki sposób można tam zorganizować czas wolny dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
 
We wtorek, 26 listopada, odbędzie się drugi dzień wizyty. Nasi goście udadzą się w kilkugodzinną wycieczkę po mieście, która będzie połączona z odwiedzinami ciekawych gdyńskich miejsc oraz atrakcji. W jej ramach odbędą się także spotkania z usługodawcami gdyńskiej branży turystyki biznesowej.
 
Gdynia ma bogatą ofertę i zaplecze turystyczne oraz biznesowe. To m.in. 14 hoteli z 2000 miejsc noclegowych oraz 50 salami konferencyjno-bankietowymi, 10 dużych obiektów sportowo-rekreacyjnych - w tym Gdynia Arena przystosowana do organizacji wydarzeń do 5 tysięcy osób, a także teatry i muzea.

  • Przedstawiciele branży eventowej odwiedzili Gdynię, żeby poznawać potencjał oraz bogatą ofertę turystyczną i biznesową naszego miasta // fot. Magdalena Czernek
  • Spotkanie otworzyła wiceprezydent Gdyni Katarzyna Gruszecka-Spychała // fot. Magdalena Czernek
  • Przedstawiciele branży eventowej odwiedzili Gdynię, żeby poznawać potencjał oraz bogatą ofertę turystyczną i biznesową naszego miasta // fot. Magdalena Czernek
  • Spotkanie otworzyła wiceprezydent Gdyni Katarzyna Gruszecka-Spychała // fot. Magdalena Czernek
  • Przedstawiciele branży eventowej odwiedzili Gdynię, żeby poznawać potencjał oraz bogatą ofertę turystyczną i biznesową naszego miasta // fot. Magdalena Czernek
  • Magdalena Malara-Świtońska opowiedziała o przestrzeniach Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni // fot. Magdalena Czernek
  • Przedstawiciele branży eventowej odwiedzili Gdynię, żeby poznawać potencjał oraz bogatą ofertę turystyczną i biznesową naszego miasta // fot. Magdalena Czernek
  • Przedstawiciele branży eventowej odwiedzili Gdynię, żeby poznawać potencjał oraz bogatą ofertę turystyczną i biznesową naszego miasta // fot. Magdalena Czernek
  • Przedstawiciele branży eventowej odwiedzili Gdynię, żeby poznawać potencjał oraz bogatą ofertę turystyczną i biznesową naszego miasta // fot. Magdalena Czernek
  • Przedstawiciele branży eventowej odwiedzili Gdynię, żeby poznawać potencjał oraz bogatą ofertę turystyczną i biznesową naszego miasta // fot. Magdalena Czernek
  • Przedstawiciele branży eventowej odwiedzili Gdynię, żeby poznawać potencjał oraz bogatą ofertę turystyczną i biznesową naszego miasta // fot. Magdalena Czernek
  • Przedstawiciele branży eventowej odwiedzili Gdynię, żeby poznawać potencjał oraz bogatą ofertę turystyczną i biznesową naszego miasta // fot. Magdalena Czernek
  • Przedstawiciele branży eventowej odwiedzili Gdynię, żeby poznawać potencjał oraz bogatą ofertę turystyczną i biznesową naszego miasta // fot. Magdalena Czernek
  • Przedstawiciele branży eventowej odwiedzili Gdynię, żeby poznawać potencjał oraz bogatą ofertę turystyczną i biznesową naszego miasta // fot. Magdalena Czernek
  • Przedstawiciele branży eventowej odwiedzili Gdynię, żeby poznawać potencjał oraz bogatą ofertę turystyczną i biznesową naszego miasta // fot. Magdalena Czernek
  • Przedstawiciele branży eventowej odwiedzili Gdynię, żeby poznawać potencjał oraz bogatą ofertę turystyczną i biznesową naszego miasta // fot. Magdalena Czernek