Co nowego

Uczą #wGdyni jak sprzedawać

Szósta edycja Pipeline Summit w Gdyni, fot. Kamil Złoch

Szósta edycja Pipeline Summit w Gdyni, fot. Kamil Złoch

O tym, jak bez zbędnego teoretyzowania sprzedawać i robić to skutecznie oraz osiągać dobre wyniki mówią #wGdyni najlepsi eksperci z różnych stron świata. Trwa kolejna, już szósta edycja Pipeline Summit, czyli praktycznych warsztatów poświęconych sprzedaży online i wszystkiemu, co z nią związane.

Pipeline Summit, czyli obowiązkowy punkt w kalendarzach marketerów i wszystkich osób zajmujących się cyfrową sprzedażą na dobre zadomowił się w Gdyni. Trwa kolejna edycja wydarzenia, które łączy teorię z praktyką.

Podczas dwóch dni spędzonych w PPNT Gdynia będzie można wysłuchać prelegentów, którzy na co dzień osiągają sukcesy w branży i nawiązać nowe kontakty, a przy okazji... poznać też miasto. Uczestników powitał w imieniu prezydenta Gdyni dyrektor Urzędu Miasta, Rafał Klajnert.

- Rozpoczynamy kolejną edycję Pipeline Summit. To wydarzenie, które jest niezwykle ważne dla świata biznesu, skierowane do osób zajmujących się na co dzień cyfrową sprzedażą. Te osoby będą prelegentami, można się z nimi spotkać, mogą tutaj opowiedzieć o tym, jak doszli do sukcesu, podzielić się wiedzą, którą zdobyli w największych przedsiębiorstwach na świecie. Po prostu warto tutaj być, żeby zobaczyć jakie są trendy – mówi Rafał Klajnert, dyrektor Urzędu Miasta Gdyni.



Międzynarodowo o sprzedaży online


Większość prelekcji jest prowadzonych w języku angielskim, także ze względu na międzynarodowe grono prelegentów, wymieniając chociażby nazwiska takie jak Corey Haines, Yam Regev, Ben Blanki czy Stephen Meiller. Łącznie to kilkanaście tematów, od dostosowywania się do nowych grup klientów, przez zatrzymywanie użytkownika przy swoim produkcie aż po rolę mediów społecznościowych i video storytellingu w procesie sprzedaży.

- To już szósta edycja Pipeline Summit i czwarta, która odbywa się w Gdyni. Od kilku ładnych lat zakotwiczyliśmy tutaj i bardzo się z tego cieszymy, ponieważ uważamy, że swoją tematyką bardzo dobrze pasuje do charakteru Gdyni. Mówimy o digital sales, o sprzedaży w nowoczesnych kanałach cyfrowych i w pewien sposób też o przedsiębiorczości, a to jest coś, z czym Gdynia jest bardzo mocno kojarzona i co konsekwentnie rozwija – zaznacza Grzegorz Borowski, prezes infoShare, organizatora wydarzenia.

- Jak co roku będziemy mówić o cyfrowej sprzedaży, o tym, jak ją organizować, polepszać, zwiększać, jak obsługiwać klientów online. Dedykujemy Pipeline Summit ludziom, którzy zajmują się sprzedażą w internecie, sprzedażą offline i chcą przejść do sprzedaży internetowej oraz dla ludzi, którzy prowadzą małe i średnie firmy – wyjaśnia Jarosław Gilewicz, product owner w Pipeline Summit. - Mamy ponad 150 uczestników w tej edycji, prelegentów z Izraela, Wielkiej Brytanii, Holandii i ze Stanów Zjednoczonych, więc mamy bardzo międzynarodową grupę – dodaje.

Formuła Pipeline Summit zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i prelegentami. Pierwszy dzień to Conference Day – całodzienne spotkanie z ekspertami oraz networking, drugi - Workshop Day i praktyczne szkolenia. Wydarzenie odbywa się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni, który wspólnie z miastem Gdynia i infoShare jest współorganizatorem Pipeline Summit.

Galeria zdjęć

ikona Pobierz galerię
  • ikonaOpublikowano: 08.10.2019 14:00
  • ikona

    Autor: Kamil Złoch (k.zloch@gdynia.pl)

  • ikonaZmodyfikowano: 08.10.2019 14:34
  • ikonaZmodyfikował: Agnieszka Janowicz
ikona

Zobacz także

Najnowsze